اجاره انبارهای امدادی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی تایید یا تکذیب/ علت انتقال انبارها به خارج از شهر چیست؟

اجاره انبارهای امدادی هلال احمر خراسان شمالی همچنان پر سرو صدا در فضای مجازیچندی مطلبی مبنی بر اجاره انبارهای امدادی هلال احمر خراسان شمالی به رستوران داران در فضای مجازی دست به دست می شد که اذهان خبری را بر آن داشت تا واقعیت این موضوع معلوم گردد.

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سال گذشته انبارهای امدادی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی به منطقه ارکان، انتقال و سوله های خالی این جمعیت نیز به رستوران ها اجاره داده شده است.

چندی پیش نیز پس از انتشار گزارشی مبنی بر تغییر کاربری بی‌سروصدای انبارهای امدادی هلال‌احمر خراسان شمالی مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفت‌وگویی با باشگاه خبرنگاران جوان، در این باره گفت:  اخبار منتشره در خصوص واگذاری انبار امدادی هلال احمر در استان خراسان شمالی به یک رستوران صحت ندارد.

او افزود: دو انبار امدادی در استان خراسان شمالی با وسعت و تجهیزات چند برابری به وسیله جمعیت هلال احمر ساخته شده است که دیگر نیازی به این سوله قدیمی نیست.

سلیمی  اضافه کرد: در تفاهم نامه آن نیز قید شده است که در صورت وقوع بحران و نیاز این مکان به جمعیت هلال احمر باز گردانده شود.

همچنین هلال احمر خراسان شمالی در واکنش به گزارش یکی از خبرگزاری ها مبنی بر تبدیل سوله‌های انباری هلال‌احمر به قهوه‌خانه به شفاف‌سازی پیرامون این موضوع نیز پرداخت  و عنوان کرده بود که این جمعیت با توجه به تجربه‌های امدادرسانی‌های صورت گرفته و همچنین تعیین استراتژی انتقال مراکز امدادی به خارج از شهر در جهت خدمات‌رسانی به‌موقع در حوادث و سوانح... این کار را انجام داده است.

انتهای پیام/ب


اجاره سوله های خالی هلال احمر به رستوران ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.