صرفه جویی ۷ میلیارد ریالی با توقف چاپ قبض کاغذی تلفن

سرپرست مخابرت قزوین گفت: با حذف قبض‌های کاغذی تلفن ثابت در استان، هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در هزینه‌ها صرفه جویی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، پیله فروش‌ها سرپرست شرکت مخابرات منطقه قزوین با اشاره به اجرایی شدن حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت تاکید کرد: در هر دوره ۴۰۰ هزار قبض تلفن ثابت در استان چاپ می‌شد و سالانه هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برای چاپ این قبض‌ها هزینه می‌شد.

او افزود: برای اجرای طرح حذف قبض کاغذی تلفن ثابت شهر محمدیه با ۲۵ هزار مشترک به عنوان پایلوت این طرح انتخاب شده است.

پیله فروش‌ها گفت: با توجه به ایجاد درگاه‌های مختلف پرداخت الکترونیکی قبوض ومحدودیت در واردات کاغذ و همچنین هزینه‌های زیاد برای صدور قبض‌های کاغذی از ابتدای تیرماه چاپ و ارسال قبض تلفن ثابت در سطح استان متوقف شده است.

سرپرست مخابرات منطقه قزوین اضافه کرد: تلاش شده است از طریق پیامک، پیام صوتی- تبلیغات محیطی –مکاتبه با دستگاه‌های اجرایی صادر نشدن قبض مشترکان اطلاع رسانی شود.

پیله فروش‌ها افزود: با توجه به اهمیت پرداخت‌های غیرحضوری در کاهش تردد و آلایندگی محیط زیست و همچنین سرعت و اطمینان در پرداخت، اطلاعات قبض مشترکان تلفن ثابت پیامکی برای آنان ارسال می‌شود.

به گفته، سرپرست مخابرات منطقه قزوین همه مشترکان تلفن ثابت پس از دریافت پیامک مربوط به قبض خود می‌توانند از طریق سامانه تلفن ثابت ۲ هزار و یا سامانه #۲۰۲۰* تلفن همراه قبض خود را پرداخت کنند.

او افزود: مشترکان علاوه بر روش‌های فوق می‌توانند شماره تلفن خود را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۲۰۰۰ ارسال و اطلاعات قبض خود را دریافت کنند.
 
سرپرست مخابران منطقه قزوین اضافه کرد:سامانه ۲ هزار آسانترین روش پرداخت قبض و وصل تلفن ثابت است و در صورت پرداخت قبوض، این سامانه با اتصال به سامانه مخابراتی در صورت قطع تلفن و پرداخت، سریعاً تلفن وصل می‌شود.
انتهای پیام/.
 

اجرایی شدن حذف صدور قبض کاغذی تلفن تابث در استان قزوین 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.