مسدود شدن ۸ راه ارتباطی در جنوب سیستان وبلوچستان / اسکان ۲۵۳ نفر سیل زده

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: بارش های سنگین تعداد محور‌های مسدود شده در جنوب استان را از روز گذشته تاکنون به ۷ محور افزایش داد.

مسدود شدن ۷راه ارتباطی در جنوب سیستان وبلوچستان / امدادرسانی به افراد حادثه دیده ادامه داردعبدالرحمن شهنوازی مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،گفت: در پی تداوم بارش‌های سنگین و سیل آسا و طغیان رودخانه های محلی تا شب گذشته مسیر‌های اسپکه - فنوج، فنوج - رمشک، بنت - نیکشهر و چاهان - زرآباد؛ دلگان -ذهکلوت بسته شده بود که امروز ۳محور ایرانشهر به خیرآباد و ایرانشهر به مهرستان و جلگه-چاه اسحاق نیز به این محور‌های ارتباطی بسته، افزوده شد و تا اطلاع ثانوی محورهای مذکور مسدود است.

او افزود:  تلاش ماموران راهداری برای بازگشایی این مسیر‌های مسدود شده ادامه دارد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: همچنین براثر طغیان رودخانه کاجو مسیر ارتباطی ۴۰ روستای اطراف این رودخانه بسته است که در این راستا نیرو‌های هلال احمر درحال خدمات رسانی به افراد حادثه دیده هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان نیز در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: ۶۰ خودروی عملیاتی با یک فروند بالگرد درحال خدمات رسانی به سیل زدگان جنوب این استان هستند.

راشکی گفت: تعداد ۵۷۲۰ آسیب دیده سیلاب در شهرستان‌های مهرستان، ایرانشهر، سیب و سوران و نیکشهر سراوان وخاش توسط نیروهای هلال احمر امداد رسانی شدند که بیشتر آمار امدارسانی به افراد سیل زده مربوط به شهرستان های سیب و سوران و نیکشهر است.

او ادامه داد: تاکنون ۲۵۳ نفر سیل زده در جنوب سیستان و بلوچستان اسکان داده شدند.

راشکی اسکان ۶۰ خانوار را از دیگر خدمات جمعیت هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان ذکر کرد.

 ۵۵دستگاه چادر، ۱۳۸ تخته موکت،۲۵۱ تخته پتو، هزار و ۳۹۶ بسته غذایی، کنسرو و غیره را از جمله اقلام توزیع شده بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان عنوان کرد.

انتهای پیام/ع

طغیان رودخان‌های محلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار