کشف ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در روانسر

فرمانده انتظامی استان از کشف چهار محموله قاچاق شامل آرد، کودشیمیایی، لوازم خانگی و احشام به ارزش پنج میلیارد ریال در شهرستان روانسر خبر داد.

به گزارش خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سردار "علی اکبر جاویدان" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس روانسر در راستای مبارزه با پدیده قاچاق طی ۲۴ ساعت اخیر در مبادی ورودی و خروجی شهرستان و راه‌های فرعی به سمت شهر‌های پاوه و جوانرود، موفق به کشف این مقدار کالای قاچاق شدند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان روانسر در چهار عملیات جداگانه موفق به کشف ۲۲ تن آرد، ۱۰ تن کودشیمیایی، ۱۰ دستگاه تلویزیون، ۵ دستگاه کولر گازی و ۱۰ راس گاو و گوسفند قاچاق شدند.
سردار جاویدان تصریح کرد: طق نظر کارشناسان، ارزش محموله‌های قاچاق کشف شده به پنج میلیارد ریال می‌رسد.
فرمانده انتظامی استان همچنین از توقیف ۵ دستگاه خودرو و دستگیری هفت متهم در این راستا خبر داد و گفت: متهمان دستگیر شده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.
وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین و اساسی‌ترین اولویت‌های پلیس کرمانشاه عنوان و تصریح کرد: تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه انجام و در چهار ماهه امسال با رشد کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل روبرو بوده ایم.

انتهای  پیام/ز

 

 

توقیف ۵ دستگاه خودروحامل قاچاق 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار