تحرک و پویایی دو عامل مهم در درس تربیت بدنی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت:پویایی و تحرک دو عامل مهم در درس تربیت بدنی است و زنگ ورزش برای دانش اموزان از اهمیت خاصی برخوردار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، عباس سعیدی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: استان نیروی انسانی با انگیزه و جوانی دارد.
سعیدی افزود: همگرایی و انجام کار تیمی در حوزه تربیت بدنی به خوبی نمایان است که انتظار می‌رود شایستگی و توانمندی کسب شده به دانش آموزان نیز انتقال یابد.

خطیب زاده سرپرست معاونت تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش استان نیز گفت: معلمان و آموزگاران پایه در سی امین دوره رقابت‌های علمی تخصصی پایه و همایش الگو‌های برتر تدریس کشور مقام‌های اول ودوم و در زمینه انفرادی نیز درخشش بی نظری داشته اند.
وی افزود: پنج میلیارد ریال اعتبار برای تامین و خرید تجهیزات ورزشی مدارس در نظر گرفته شده است که این تجهیزات به زودی در مدارس استان توزیع می‌شود.

خطیب زاده اظهار کرد: ۱۷ تیم دانش آموزی دختر و پسر به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد و ۶ کلاس با تجهیزات وسایل ورزشی درس تربیت بدنی برای دانش آموزان ابتدایی دختر در مهر ماه افتتاح می‌گردد.

انتها پیام/ر

تحرک و پویایی دو عامل مهم در درس تربیت بدنی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.