دومین عضو شورای شهر بروجرد دستگیر شد+ جزییات

یکی دیگر از اعضای شورای شهر بروجرد به جرم فساد مالی دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، یکی دیگر از اعضای شورای شهر بروجرد به جرم فساد مالی دستگیر شد.

در ادامه مبارزه با فساد مالی و دستگیری متخلفین و مفسدین اقتصادی، صبح امروز دومین عضو شورای شهر بروجرد دستگیر شد.

 «موسی نیکوکار»  شورای شهر جزء پنج عضو اصلاح طلب شورای شهر است که به اتهام فساد اقتصادی دستگیر شده است.

بر اساس شنیده‌ها اتهام رئیس شورای شهر بروجرد و داوود گودرزی عضو قبلی بازداشت شده، زدو بند با پیمانکاران و انبوه‌سازان بوده که از این راه منافع مالی خود را می‌بردند.

در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی در لرستان، تحقیقات درباره فساد گسترده مالی و اقتصادی در شهرداری و شورای شهر بروجرد همچنان ادامه داشته و احتمال پای افراد دیگر به این پرونده نیز بسیار بالاست.

بنا بر این گزارش احمد مرادپور معاون عمرانی استاندار لرستان و سیاوش سپهوند مدیر دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری لرستان، دو مدیر اجرایی بودند که ۳۱ تیر ماه به اتهام تخلفات مالی و اقتصادی دستگیر و روز گذشته به قرار وثیقه آزاد شدند.

در هفته‌های گذشته نیز ۴ عضو شورای شهر الشتر، شهردار الشتر، یکی از اعضای شورای شهر بروجرد و شهردار سابق ازنا به اتهامتخلفات مالی و اقتصادی بازداشت شدند.

جعفر بدری رئیس کل دادگستری لرستان نیز پیش از این در این رابطه گفت: ۱۴ نفر از مدیران متخلف لرستان و افراد مرتبط با آن‌ها تحت تعقیب قرار گرفتند که عمده تخلفات این افراد در حوزه شهرداری‌ها و شورا‌های شهر است.

طی یکماه گذشته دو ۲ نفر از اعضای شورای شهر بروجرد به اتهام فساد اقتصادی دستگیر شده‌اند.

انتهای پیام/ب

دستگیری دومین عضو شورای شهر بروجرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۰۲ دی ۱۴۰۰
درود