مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی در نورآباد احداث می‌شود

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: تفاهم نامه ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه شهرستان دلفان امضاء شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، محمد رضا حیدری مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: تفاهم نامه ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه شهرستان دلفان با مشارکت ۱۵ میلیارد ریالی حضرت آیت الله العظمی حاج آقا فاضل لنکرانی از مراجع عظام تقلید شیعه و معاونت مشارکت‌های مردمی نوسازی مدارس لرستان امضاء شد.

حیدری با اعلام این خبر افزود: در دیدار حضرت آیت الله العظمی فاضل لنکرانی گزارش کاملی از وقوع سیل و خسارات وارده به لرستان و همدلی مردم و روحانیت ارائه شد.

آیت الله لنکرانی در این دیدار با اشاره به حادثه سیل اخیر افزود: این حادثه به نوعی امتحان الهی بود و همدلی مردم دراین حادثه و کمک رسانی به سیل زدگان جای تشکر دارد و به دنیا ثابت شد مردم ایران ولایت مدارند و دوشادوش هم در کلیه مصائب حاضر و آماده هستند.

وی بیان کرد: ارج نهادن با امر خیر مدرسه سازی باعث رشد و اعتلای دانش در کلیه سطوح می‌شود و برای دانش آموزان که سرمایه‌های واقعی مملکت اسلامی ایران هستند ساخت مدارس جدید و مستحکم حائز اهمیت بسزایی است، کار خیرین مدرسه ساز نیز یک کار الهی و یک کار حسنه و ماندگار است و از درگاه خداوند سبحان برای خیرین آرزوی توفیق بیشتر در این زمینه را داریم.

آیت الله لنکرانی ضمن ستودن کار و فعالیت کارکنان نوسازی مدارس لرستان گفت: این کار وتلاش کارکنان نوسازی مدارس یک کار جهادی و ایثارگری می‌باشد.

انتهای پیام/ر

احداث مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی در نورآباد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار