ویژگی‌های نسل بعدی ساعت هوشمند سامسونگ لو رفت

مدارک ثبت شده در FCC، مشخصاتی را از نسل بعدی ساعت‌های هوشمند سامسونگ لو داده‌اند.

ویژگی‌های نسل بعدی ساعت هوشمند سامسونگ لو رفتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ماه گذشته، چندین تصویر از ساعت هوشمند جدید سامسونگ، Galaxy Watch Active 2 در فضای مجازی منتشر شد. این تصاویر چندین رندر را در پی خود داشتند؛ یکی از آن‌ها چهره‌ای مجلسی داشت و رندر دیگر ظاهری اسپرت داشت. در کنار این تصاویر، مدارکی در FCC از شرکت سامسونگ دیده شده که نشان می‌دهد این ساعت هوشمند جدید قرار است با شماره مدل SM-R830 تولید شود. همچنین مشخص شده است که این دستگاه هوشمند با یک کیس آلومینیومی ۴۰ میلیمتری تولید خواهد شد و مدل دیگری از آن دارای کیس فلزی خواهد بود.


بیشتر بخوانید: اپل در تگزاس کارخانه جدید تاسیس می‌کند


تصاویر منتشر شده از Galaxy Watch Active 2 نشان می‌دهند که نمایشگر روی این ساعت هوشمند با شیشه +Gorilla Glass DX محافظت می‌شود و دارای یک محافظ نظامی خواهد بود. این تصاویر نگاه محدودی از رابط کاربری این ساعت هوشمند هم در اختیار کاربران فضای مجازی قرار می‌دهد، اما خبر از این داده می‌شود که قرار است این گجت پوشیدنی با حافظه ۴ گیگابایتی تولید شود. همچنین احتمال دارد این ساعت هوشمند به حافظه رم ۷۶۸ مگابایتی و یک باتری با ظرفیت ۲۳۷ میلی‌آمپر ساعت مجهز شود. در کنار این مدل‌ها، انتظار می‌رود یک مدل LTE با نمایشگر ۴۴ میلیمتری و باتری ۳۴۰ میلی‌آمپر ساعتی تولید شود. با قابلیت ضد آب بودن، Galaxy Watch Active 2 می‌تواند تا فشار ۵ اتمسفری زیر آب کار کند. این ساعت هوشمند قرار است با رنگ‌ها مشکی، نقره‌ای و طلایی عرضه شود و احتمال دارد چیپست Exynos 9110 روی آن سوار و سیستم عامل خود سامسونگ، تایزن روی آن نصب شود.

ویژگی‌های نسل بعدی ساعت هوشمند سامسونگ لو رفت

Galaxy Watch Active 2 با برخی قابلیت‌های ساعت هوشمند تولید می‌شود

در مدارکی که از ساعت هوشمند نسل بعد سامسونگ لو رفته دیده می‌شود که Galaxy Watch Active 2 تغییراتی خواهد داشت که آن را نسبت به نسل قبل خود، بهبود می‌بخشد و همچنین مشخصات آن را به اپل واچ سری جدید نزدیک‌تر می‌کند.

گزارش‌ها حاکی از این است که Galaxy Watch Active 2 مجهز به حسگر کنترل نوار قلب خواهد بود و اگر قلب کاربر ضربان غیر عادی داشته باشد، به او اخطار می‌دهد. البته گفته می‌شود این ویژگی قرار نیست تا نیمه سال بعد روی Galaxy Watch Active 2 فعال شود. ویژگی دیگری که قرار است این ساعت هوشمند را به ساعت‌های هوشمند اپل نزدیک کند، تجهیز آن به حسگر افتادن است. این حسگر زمین خوردن صاحب گجت هوشمند را تشخیص می‌دهد و اگر پس از گذشت چند ثانیه، صاحب ساعت هوشمند جواب سؤال ساعت را ندهد، با اورژانس تماس می‌گیرد.

ویژگی‌های نسل بعدی ساعت هوشمند سامسونگ لو رفت

ما انتظار داریم که Galaxy Watch Active 2 در رویداد Unpacked شرکت سامسونگ که قرار است هفتم آگوست در مرکز بارکلیز بروکلین برگزار شود، رونمایی شود. این ساعت هوشمند می‌تواند در کنار Galaxy Note 10 و آخرین تبلت این شرکت، Galaxy Tab 6 معرفی شود.

انتهای پیام/

تولید ساعت هوشمند جدید سامسونگ با مشخصات اپل واچ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار