بسته حوادث امروز ۷ مرداد ماه ۹۸؛

نگاهی به حوادث امروز دوشنبه ۷ مرداد در خوزستان

مهم‌ترین حوادث امروز، دوشنبه ۷ مرداد ماه ۹۸ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث در نقاط مختلف استان خوزستان در روز دوشنبه ۷ مرداد ماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در اندیمشک

سرهنگ امیرعباس شهبازی فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: با هدف دستگیری مخلان نظم و امنیت و قانون گریزان طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز توسط ماموران انتظامی این شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۲ با هماهنگی مرجع قضایی، ۶ خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و ۱۱۴ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی از آن‌ها کشف و ضبط کردند.

شهبازی اظهار کرد: شهروندان هرگونه رفتار مشکوک و تخلفی را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

۸۵ سارق حرفه‌ای در بند قانون

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز، با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار، فروشندگان موادمخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز به مدت ۷۲ ساعت در در این کلانشهر اجرایی شد.

او بیان کرد: ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی، موفق شدند ۵۸ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار، ۴ عامل تیراندازی و ۴ خرده فروش مواد مخدر را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مرجع قضایی، در چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر نمایند.

سرهنگ دالوند اظهار کرد: در اجرای این طرح ۱۱۵ گرم انواع مواد مخدر، تعدادی اموال سرقتی، ۹ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و یک قبضه سلاح جنگی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز در ادامه افزود: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۱۳۴ فقره انواع سرقت ۵ فقره تیراندازی غیرمجاز در سطح شهرستان اهواز اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ۳۸ موتورسیکلت و ۲۸ خودروی متخلف و بدون پلاک توقیف و ۳۱ معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شد، اذعان داشت: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.

سارقان حرفه‌ای مقابل پلیس زانو زدند

سرهنگ بهروز حسنوند فرمانده انتظامی شوشتر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع سرقت منزل در یکی از مناطق شهرستان، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع و دستگیری سارقان به محل اعزام شدند.

او تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۲ با بررسی نحوه سرقت و اقدامات تخصصی در کمتر از دو ساعت، محل اختفا ۲ سارق در خصوص سرقت بوقوع پیوسته را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ حسنوند با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان اموال سرقتی از قبیل طلا و زیورآلات، چک بانکی و تعدادی مدارک هویتی کشف شد، اذعان داشت: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به بزه انتسابی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی، از شهروندان خواست: موارد مشکوک را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

باند سارقان محتویات داخل خودرو متلاشی شد

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز به وقوع چندفقره سرقت محتویات داخل خودرو در برخی از مناطق اهواز اشاره کرد و گفت: موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او اظهار داشت: ماموران کلانتری ۳۳ اهواز موفق شدند، با گشت زنی‌های نامحسوس و هدفمند، باند ۳ نفره سارقان محتویات داخل خودرو را درحین ارتکاب به سرقت شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کنند.

سرهنگ دالوند بیان کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۲۵ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در نقاط مختلف شهرستان اهواز اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی اهواز با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

محموله تریاک در بن بست پلیس متوقف شد

سرهنگ یداله امیری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان گفت: به منظور اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی و مبارزه قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با همکاری ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز و ماموران انتظامی بخش "زیدون" شهرستان بهبهان با ایجاد تور ایست و بازرسی و کنترل خودرو‌های عبوری، یک دستگاه سواری پراید حامل مواد مخدر را شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی ۲۴ کیلو و ۶۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف کردند.

سرهنگ امیری بیان کرد: در این رابطه ۳ قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

پلیس دستان سارقان در شوشتر را بست

سرهنگ بهروز حسنوند فرمانده انتظامی شوشتر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع سرقت منزل در یکی از مناطق شهرستان، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع و دستگیری سارقان به محل اعزام شدند.

او اذعان داشت: ماموران کلانتری ۱۲ با بررسی نحوه سرقت و اقدامات تخصصی در کمتر از دو ساعت، محل اختفا ۲ سارق در خصوص سرقت بوقوع پیوسته را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ حسنوند با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان اموال سرقتی از قبیل طلا و زیورآلات، چک بانکی و تعدادی مدارک هویتی کشف شد، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات بعمل آمده به بزه انتسابی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی، از شهروندان خواست: موارد مشکوک را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

دستگیری سارقان محتویات خودرو

سرهنگ کیومرث کشوری جانشین فرمانده انتظامی اهواز گفت: به منظور ارتقاء احساس امنیت اجتماعی و در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح این کلانشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او بیان داشت: ماموران پلیس با تحقیقات اطلاعاتی و گشت زنی‌های نامحسوس و هدفمند ۲ سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در ۲ عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ کشوری افزود: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۸ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در نقاط مختلف شهرستان اهواز اعتراف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز اظهار کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

اخاذان مامورنما در دام پلیس افتادند

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: پلیس امنیت عمومی شهرستان دزفول با اقدامات اطلاعاتی موفق شدند ۲ فرد مامور نما که با لباس مقدس پلیس راهنمایی و رانندگی از شهروندان اخاذی می‌کردند، را شناسایی کرده و اکیپ ویژه‌ای به منظور دستگیری متهمان تشکیل شد.

او تصریح کرد: ماموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی و تحقیقات گسترده ۲ متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سردار عباس زاده اذعان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۵ قبضه کلت کمری، ۲۲ عدد انواع فشنگ جنگی و شکاری، ۲ تیغه قمه و چاقو، یک دست لباس پلیس راهور، ۲ دستگاه هارد دوربین مداربسته، یک جفت پلاک دست ساز جعلی و یک عدد تابلو ایست و بازرسی کشف کردند.

قفل انبار دپو قاچاق در ماهشهر شکست

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز، گفت: به منظور مبارزه با قاچاق کالا، حمایت از تولید داخلی و تشدید برخورد با قاچاقچیان کالا، مأموران کلانتری ۱۳ شهرستان ماهشهر، با اقدامات اطلاعاتی انبار دپوی لوازم خانگی قاچاق را در یکی از مناطق شهرستان شناسایی کردند.

او اظهار کرد: با هماهنگی قضائی در بازرسی به عمل آمده از انبار مذکور حدود ۱۰۱ دستگاه کولر، لباسشویی و یخچال همگی خارجی فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد.

سردار عباس زاده با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی خوزستان اذعان داشت: مخلان اقتصادی بدانند نیروی انتظامی استان خوزستان مصمم است با پدیده شوم قاچاق به ویژه سازمان یافته برخورد قاطع داشته باشد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار