خبر باشگاه خبرنگاران جوان تأیید شد؛

اسماعیلی رئیس حوزه ریاست قوه قضاییه شد

اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه با حفظ سمت به عنوان رئیس حوزه ریاست این قوه معرفی شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه در جلسه امروز شورای عالی قضایی، غلامحسین اسماعیلی را به عنوان رئیس حوزه ریاست قوه قضاییه معرفی کرد.

رئیس دستگاه قضایی همچنین از تلاش‌های سیدمرتضی بختیاری در طول دوران تصدی حوزه ریاست قوه قضاییه قدردانی و برای وی در جایگاه ریاست کمیته امداد امام خمینی (ره) آرزوی موفقیت کرد.

اسماعیلی در کارنامه خود، دادستانی مشهد و ریاست سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور را دارد و از آنجا که آخرین سمت او علاوه بر سخنگویی قوه قضاییه، ریاست کل دادگستری استان تهران بوده است، به زودی جایگزین وی در دادگستری استان تهران نیز معرفی خواهد شد.


بیشتر بخوانید: تغییرات جدید در قوه قضاییه/ انتقال اسماعیلی به حوزه ریاست و بازگشت پورمحمدی به سازمان بازرسی؟


باشگاه خبرنگاران جوان دیروز در خبری به تغییرات در قوه قضاییه اشاره کرده بود و از انتصاب قریب الوقوع اسماعیلی به عنوان رییس حوزه ریاست خبر داده بود که به این ترتیب خبر باشگاه خبرنگاران جوان تایید شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: قوه قضاییه ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابوطالب شاهپوری
۲۲:۱۴ ۳۰ تير ۱۳۹۹
جناب اسماعیلی انتصاب تان را تبریک میگویم.حقیر پیشنهادهایی جهت اصلاح وایفا اقدامات بازدارنده واعاده اعتماد به عدلیه دارم که تاثیگزار بوده لکن دست ماکوتاه وخرما برنخیل
Iran (Islamic Republic of)
رضا جمشیدی فرد
۱۷:۲۶ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
با عرض سلام احتراما بنده را راهنمایی بفرمائید که به چه طریقی محرمانه گزارش مفصلی درباره مفاسد اقتصادی کلان که در سطح وسیع کشور به طور کلان محقق گردیده است را جهت برخورد قضایی بدون مماشات و بدون وجود هرگونه خط قرمز با مرتکبین فساد کلان برخورد گردد ؟
Iran (Islamic Republic of)
علی۶۲
۲۲:۳۴ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
دیوان عدالت اون‌مور که باید احقاق حق نمیکنه.
تحت تاثیر لابی گری قرار گرفته.
مثلا من آزمون و مصاحبه دادم برای اداره ای.
بعضی ها رو پذیرش کردن و بنده رو علیرغم دو بار گزینش و مصاحبه موفقیت آمیز و داشتن حکم بدوی و تجدید نظر با اعمال ماده ۷۹ بعد از ۱۰ ماه رد کردن و گفتن طرح مهرآفرین بوده و نشر آگهی عمومی نشده.
که روزنامه و کارت ورود به جلسه رو هم دارم.
نمیدونم به کی داد ببرم
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۹:۲۵ ۲۲ آبان ۱۳۹۸
آیاقوه قضاییه نباید جلو بانکهارا که با قرار دادهای یکطرفه مردم املاک مردم را بنفع بانک بالا میکشد بر خورد کند .ویا هنوز وقت آن نرسیده وسالها طول میکشد .
Iran (Islamic Republic of)
صفر کیلومتر
۱۶:۳۹ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
سلام - تبریک به آقای اسماعیلی - ان شاء الله موفق باشید
آخرین اخبار