تحریم‌های ظالمانه فرصتی برای سرعت یافتن رونق تولید داخلی

امام جمعه ملایر گفت: در شرایط کنونی که جمهوری اسلامی مورد تحریم‌های ظالمانه دشمن قرار گرفته است، رونق تولید تنها راه پیروزی در جنگ اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت الاسلام محمدباقر برقراری در دیدار با نیرو‌های نظامی و انتظامی، بسیجیان و مسئولان شهرستان ملایر به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس افزود: جبهه اقتصادی داخلی را باید تقویت کنیم که مسیر آن تنها از دفاع مقدس می‌گذرد.

او تاکید کرد: این فرهنگ سازی باید در بین جامعه تقویت شود که مردم از تولیدات و محصولات داخلی استفاده کنند و حمایت از تولید داخل و تقویت روتق تولید را یک وظیفه بدانند.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه دفاع مقدس آرمان‌ها و ارزش‌های نظام را بیمه کرد گفت: تجربه‌ها و دستاورد‌های ارزشمند دفاع مقدس باید به نسل سوم و چهارم انقلاب منتقل شود.

حجت الاسلام برقراری امنیت پایدار امروز را به برکت دفاع مقدس دانست و گفت: هفته دفاع مقدس باید آئین تحلیفی با حضور تمامی مسئولان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی برگزار کنیم و با مدافعان انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حریم امنیت و ولایت و شهدا هم قسم شویم و این راه را پر قدرت ادامه دهیم.

او با تاکید بر اینکه همه باید چفیه دفاع مقدس را با افتخار بر دوش داشته باشیم افزود: نظام جمهوری اسلامی امروز به برکت دفاع مقدس در اوج اقتدار است و دیگر کشور‌های منطقه را نیز سر پا نگه داشته است.

امام جمعه ملایر با تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز بازگشایی مدارس بیان کرد: نسل سوم و چهارم انقلاب باید در مدرسه دفاع مقدس آموزش ببینند و به این امر افتخار کنند که بزرگان آن‌ها در مقابل دشمنان ایستادند و سر خم فرود نیاوردند.

حجت الاسلام برقراری ادامه داد: بیگانگان امروز جایی در نظام اسلامی ندارند و ملت ایران خودشان برای خود تصمیم می‌گیرند و بدون ترس از هر ابرقدرتی، کشور را می‌سازند.

او با تاکید بر اینکه همواره در مقابل دشمن باید خود را آماده نگه داریم گفت: اگر امروز به برکت دفاع مقدس دانش‌آموختگان زیادی در کشور وجود دارد و در حال علم‌آموزی هستند، به این دلیل است که نظام اسلامی بر اساس علم، منطق و قرآن به وجود آمده است.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه نسل جوان امروز باید در کنار مسئولان هفته دفاع مقدس را برگزار کنند ادامه داد: همواره باید خود را در حال دفاع مقدس بدانیم و دفاع به این است که سالم کار کنیم.

حجت الاسلام برقراری خاطرنشان کرد: چفیه دفاع مقدس به ما خط می‌دهد که هیچ زد و بند مالی در محیط کاری‌مان نداشته باشیم و با حفاظت از بیت المال، به دنبال انجام کار ارباب رجوع باشیم.

او ایثار مسئولان را لازمه ماندگاری مردم پای انقلاب اسلامی دانست و افزود: اگر با دفاع مقدس هم عهد و پیمان شویم، تولید را تقویت می‌کنیم و نمی‌گذاریم داستان هپکویی دیگر رخ دهد.

امام جمعه ملایر تاکید کرد: ملت ایران هرگز تسلیم کاخ سفید فرعونیان نمی‌شود و معامله قرن دشمنان منجر به شکست قرن خودشان می‌شود.

همزمان با هفته دفاع مقدس حدود یکصد عنوان برنامه در شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور آغاز و تا هفتم مهر ادامه دارد.
انتهای پیام/ا

رونق تولید تنها راه پیروزی در جنگ اقتصادی است

برچسب ها: سپاه ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.