شرکت بیش از ۱۵۰ نفر کارآموز خواهر درمرکز آموزش فنی و حرفه‌ای نطنز

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای نطنز گفت: در چهارماهه نخست امسال بیش از ۱۵۰ نفر کارآموز در مرکز خواهران و در قالب طرح مهارت‌آموزی درمرکز آموزش فنی و حرفه‌ای نطنز شرکت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی ترابیان رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای نطنز اظهار کرد: مهارت‌آموزان در سه مرکز شماره ۱۷ نطنز-شمار ۳۵ نطنز و شعبه شهری بادرود مشغول فراگیری فنون و مهارت‌های مختلف هستند.

او عنوان کرد: در چهار ماهه نخست امسال دوره‌های متعدد مهارتی درمرکز شماره ۱۷ در قالب کارگاه‌های برق ساختمان و صنعتی، مکانیک، تراشکاری، تعمیر لوازم خانگی، صنایع غذایی و plc برای بیش از ۲۰۰ آقا و خانم برگزار شده است.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای نطنز با بیان اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت از سیاست‌های اصلی مراکز مهارت‌آموزی این شهرستان است، تصریح کرد: بیش از ۵۰۰ نفر از متقاضیان در دوره‌های کوتاه‌مدت پیرایشگری مردانه، متصدی روابط عمومی، فن بیان، سبزی آرایی و میوه آرایی، مدیریت زمان و کسب و کار نوین شرکت کرده و موفق به اخذ گواهینامه شده‌اند.

ترابیان اضافه کرد: در چهارماهه نخست امسال بیش از ۱۵۰ نفر کارآموز در مرکز خواهران و در قالب طرح مهارت‌آموزی در محیط واقعی در سه کارگاه تولیدی خیاطی و یک کارگاه تولیدی صنایع چوب و تعمیر مبلمان و دکوراسیون شرکت کرده‌اند.

او گفت: در همین مدت در شعبه شهری بادرود دوره‌های ایمنی و فن‌ورزی شبکه هوایی برق، متصدی روابط عمومی، نقاشی روی شیشه و تعمیر تلفن همراه برای بیش از ۱۵۰ نفر برگزار شده است.

انتهای پیام/م

 

شرکت بیش از ۵۰۰ نفر در دوره‌های کوتاه‌مدت مهارت‌آموزی

برچسب ها: وزارت کار ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.