رئیس پارک علم و فناوری پردیس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به دانش بنیان‌های پارک علم و فناوری پردیس

صفاری نیا گفت: صندوق مالی پارک علم و فناوری پردیس به شرکت‌های دانش بنیان این پارک، ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات داده است.

تسهیلات ۱۵ میلیارد تومانی به شرکت‌های دانش بنیان پارک علم و فناوری پردیسمهدی صفاری‌نیا، رئیس پارک علم و فناوری پردیس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: هر یک از شتاب دهنده‌هایی که بتواند مجوز دانش بنیانی خود را دریافت کند، می‌تواند در پارک علم و فناوری پردیس مستقر شود.

وی ادامه داد: تسهیلات مورد نظر این شتاب دهنده‌ها از طریق صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تامین می‌شود و آن‌ها می‌توانند برنامه‌های خود را پیش ببرند.

رئیس پارک علم و فناوری پردیس با اشاره به شرایط شرکت‌های دانش بنیان بیان کرد: خط اعتباری خوبی به صندوق پژوهش و فناوری پارک علم و فناوری پردیس داده شده است . ۲ ماه پیش جلسه‌ای با حضور صندوق و شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک برگزار و شرایط تسهیلات سرمایه گذاری از سوی صندوق اعلام شد.


بیشتر بخوانید: ۳ پیشنهاد پارک علم و فناوری پردیس برای تاسیس کارخانه‌های نوآوری


بیش از ۵۰ شرکت، از صندوق پارک علم و فناوری پردیس تسهیلات مالی گرفته‌اند

صفاری نیا ادامه داد: تا ۲ هفته پیش، بیش از ۵۰ شرکت، حدود ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات از صندوق پارک علم و فناوری پردیس دریافت کرده بودند.

وی با بیان اینکه مانعی برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان نداریم، تصریح کرد: خود صندوق‌ها طرح‌های حمایتی از شرکت‌ها را اعلام می‌کنند و برای کمک بیشتر قدم برمی‌دارند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار