درخشش فیلم ساز رودباری در جشنواره فروزن امریکا

اثر فیلم ساز رودباری جایزه بهترین فیلم کوتاه شانزدهمین جشنواره بین المللی فروزن امریکا را از آن خود کرد.

درخشش فیلم ساز رودباری در جشنواره فروزن امریکابه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، قاسم مصفا مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: فیلم کوتاه داستانی تایفون به نویسندگی و کارگردانی مصطفی اکبری منجیلی در هشتمین حضور بین المللی خود موفق شد جایزه بهترین فیلم کوتاه شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم فروزن سانفرانسیسکو امریکا را از آن خود کند.

او با بیان اینکه، فیلم کوتاه داستانی تایفون به تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان رودبار تولید شده است، افزود: فیلم تایفون به زندگی پسر بچه‌ای می‌پردازد که مادر خود را ازدست داده است  و همراه پدرش در یک باغ زندگی می‌کند و پدرش برای امرار معاش صید غیرمجاز انجام می‌دهد.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: این فیلم داستانی کوتاه در آبان  سال ٩٧ در شهر منجیل تصویربرداری شده است و در این فیلم ایلیا حسنی، یوسف یزدانیان، حسین جوانبخت و مرتضی قارداشخانی به ایفای نقش پرداخته اند.

قاسم مصفا با اشاره به سایر عوامل این فیلم کوتاه، افزود: در این اثر سروش علیزاده به عنوان تصویربردار، مهیار ماندگار به عنوان تدوینگر، امید شعبانی و ایلیا ضیایی به عنوان صدابردار، سورنا افخم الشعرا به عنوان تصحیح نور و رنگ، پوریا افرا و مصطفی مهربان به عنوان دستیار کارگردان، نیلوفر ترابی به عنوان منشی صحنه، میثم سیدنژاد به عنوان مدیر تولید، صادق بندار به عنوان عکاس و پیام امدادی به عنوان طراح صحنه و لباس با مصطفی اکبری منجیلی همکاری داشتند.

او در پایان تصریح کرد: جشنواره فیلم فروزن همه ساله از ١٧ تا ٢١ جولای در بخش‌های فیلم بلند و کوتاه در شهر سانفرانسیسکو امریکا برگزار می‌شود.

مصطفی اکبری منجیلی از فیلمسازان و مدرسان انجمن سینمای جوانان رودبار است که کارشناسی سینما را از دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر تهران کسب کرده و دانشجوی کارشناسی ارشد تهیه کنندگی در دانشکده صدا و سیما است.

 

انتهای پیام / ق 

 

فیلم ساز رودباری جایزه بهترین فیلم کوتاه جشنواره فروزن امریکارا کسب کرد 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.