عرضه تراشه‌های ۷ نانومتری اینتل بعد از سال ۲۰۲۱ میلادی

شرکت اینتل به تازگی اعلام کرده است که نسل جدید تراشه‌های خود را تا سال ۲۰۲۱ میلادی عرضه نمی‌کند.

عرضه تراشه‌های ۷ نانومتری اینتل بعد از سال ۲۰۲۱ میلادیبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اینتل در حال حاضر یکی از قوی‌ترین و قدرتمندترین تولیدکنندگان تراشه‌های ۱۰ نانومتری در جهان است و بسیاری از شرکت‌های بزرگ فناوری مانند اپل، سامسونگ و گوگل با این شرکت همکاری‌های گسترده‌ای دارند و پردازنده‌های دستگاه‌های هوشمند خود را از سخت‌افزار‌های تولید شده در اینتل تامین می‌کنند.


بیشتر بخوانید: اپل در صدد خرید بزرگترین شرکت تولیدکننده چیپست جهان


اینتل همواره نوآوری و ارتقاء روزافزون محصولات خود را به عنوان مسیر راه این شرکت تعیین کرده است. با وجود عملکرد مناسب تراشه‌های ۱۰ نانومتری اینتل این شرکت قصد دارد نسل جدیدی از این محصولات هوشمند با نام تراشه‌های ۷ نانومتری به بازار عرضه کند. اینتل اعلام کرده است این قطعات سخت‌افزاری هوشمند سرعت پردازشی بیش از ۲ برابر قطعات کنونی دارد.

اینتل تراشه‌های ۷ نانومتری را تا سال ۲۰۲۱ عرضه نمی‌کند

انتشار خبر تولید چنین تراشه‌ای از سوی اینتل واکنش‌های زیادی در بین مدیران شرکت‌های فناوری و مشتریان این شرکت در پی داشته است. یکی از مدیران ارشد اینتل گفت: "ما با تلاش زیاد به دنبال کسب بالاترین میزان رضایت از سوی مشتریان خود هستیم. تراشه‌های ۷ نانومتری نوعی تحول در دستگاه‌های هوشمند است، ولی تا پیش از سال ۲۰۲۱ عرضه نمی‌شوند."

عرضه تراشه‌های ۷ نانومتری اینتل بعد از سال ۲۰۲۱ میلادی

اینتل به تازگی اطلاعات جدیدی از چگونگی تولید تراشه‌های هوشمند ارائه کرده است. شرکت AMD به طور سنتی رقیب اینتل محسوب می‌شود و همواره در زمینه‌های طراحی قطعات الکترونیکی مختلف با اینتل رقابت داشته است. این شرکت به تازگی نسل جدیدی از تراشه‌های ۷ نانومتری را تولید کرده است. تولید چنین تراشه‌هایی از سوی AMD خبری ناخوشایند برای اینتل است و مطمئنا در کوتاه مدت و تا پیش از عرضه تراشه‌های ۷ نانومتری از سوی اینتل، موجب کاهش خریداران تراشه‌های این شرکت می‌شود.

عرضه تراشه‌های ۷ نانومتری اینتل بعد از سال ۲۰۲۱ میلادی

اینتل جهت کاهش نگرانی شرکت‌های طرف قرارداد خود، گفت: ما با سرعت چشمگیری فناوری‌های خود را ارتقاء می‌دهیم و هرگز نمی‌گذاریم دستگاه‌های استفاده کننده از پردازنده‌های اینتل با افت سخت افزاری مواجه گردند.

انتهای پیام/

اینتل برای عرضه تراشه‌های جدید خود تا ۲۰۲۱ منتظر می‌ماند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار