معاون استاندار قم مطرح کرد؛

احداث ۲۰۰ نیروگاه خورشیدی خانگی در دستور کار قرار گیرد

غضنفری گفت: مقررشده برای رفع محرومیت شهرستان، ۲۰۰ واحد را برای احداث نیروگاه‌های خورشیدی خانگی در مقیاس کوچک اختصاص دهیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ مهرداد غضنفری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم ظهر امروز در شانزدهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و شورای اداری شهرستان که در حسینیه فاطمه الزهرا (س) شهر قنوات بخش مرکزی برگزار شد، با بیان اینکه شهرستان قم یکی از شهرستان‌های موردنظر برای توسعه است،گفت: مقررشده برای رفع محرومیت شهرستان، ۲۰۰ واحد را برای احداث نیروگاه‌های خورشیدی خانگی در مقیاس کوچک اختصاص دهیم.

 وی افزود: با عنایت و پیگیری وزارت کشور، بخش مرکزی قم این ظرفیت را دارد که در اولویت‌های توسعه استان و شهرستان قرار گیرد.

در ادامه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم رفع مشکل راه دسترسی امام‌زاده طیب‌وطاهر بخش مرکزی قم را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: انجام این مهم به عهده اداره کل اوقاف است، با توجه به اینکه انجام آن کار سنگینی نیست امیدواریم راه دسترسی برای این جاده هر چه سریع‌تر فراهم شود.

محسن بهشتی با اشاره وضعیت اشتغال بخش مرکزی گفت: به‌منظور اشتغال‌زایی بیشتر در این بخش، در شرکت شهرک‌ها بررسی لازم انجام شود تا زوم و بلوک صنایع تبدیلی در ناحیه قنوات ایجاد شود.

در ادامه جلسه، مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با بیان اینکه سرانه ورزشی بخش مرکزی قم ۱.۲۲ است، گفت: درصدد هستیم با تجهیز خانه‌های روستایی بتوانیم هر روستایی که آمادگی دارد خانه روستایی برایشان تجهیز کنیم.

رسول منعم با اشاره به تجهیز ۲۰ خانه ورزش روستایی در بخش مرکزی قم اظهار داشت: با اختصاص زمین مناسب از سوی بخشداری بخش مرکزی می‌توانیم خانه جوانان برای روستاییان مهیا کنیم.

انتهای پیام/ الف

برنامه‌ریزی احداث ۲۰۰ نیروگاه خورشیدی خانگی در دستور کار قرار گیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار