فوتبال بازی کردن با سرِ بریده توسط زندانیان در برزیل! +فیلم (۲۰+)

فیلم کوتاهی که به تازگی پس از شورش زندانیان در برزیل منتشر شده است عمق فاجعه در زندان‌های این کشور را به تصویر می‌کشد.

فوتبال با سر بریده شده توسط زندانیان در برزیل! +فیلم (۲۰+) ////چهارشنبه صبح به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئوی وحشتناکی که به تازگی منتشر شده است صحنه‌ای تکان دهنده را در زندان «آلتامیرا»، در ایالت پارا واقع در شمال برزیل به تصویر می‌کشد. در این فیلم حدود شش زندانی در حالی که روی سقف زندان مشغول فوتبال با سر بریده شده یک زندانی هستند دیده می‌شوند. در این فیلم همچنین چند سر بریده شده در حالی که روی زمین افتاده‌اند دیده می‌شوند.

زندان آتامیرا چند روز پیش شاهد یکی از مرگبارترین شورش‌های زندانیان در برزیل بود. در این شورش که در ساعت ۷ صبح آغاز شد و تا حوالی ظهر ادامه داشت حدود ۵۷ زندانی کشته شدند. بنا به اعلام مقامات این زندان در این شورش زندانیان اقدام به بریدن سر ۱۶ زندانی دیگر کردند. همچنین طی این شورش دو مامور زندان که گروگان گرفته شده بودند آزاد شدند. این شورش بر اثر درگیری دو باند تبهکار در زندان رخ داد. در حالی که این زندان ظرفیت ۲۰۰ زندانی را داشت حدود ۳۱۱ زندانی در آن نگهداری می‌شد. پس از پایان شورش هیچ اسلحه‌ای در زندان پیدا نشد.

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که چنین اتفاقات تکان دهنده‌ای در زندان‌های برزیل رخ می‌دهد. سه سال پیش نیز ویدئویی از صحنه تکان‌دهنده‌ای  از یک زندان ساحلی در شهر "فورتالزا" برزیل که در آن زندانیان بی‌رحم پس از بریدن سر یک زندانی با سر او در حال بازی فوتبال بودند خبرساز شده بود.


بیشتر بخوانید: فوتبال با سر بریده شده توسط زندانیانی در برزیل+فیلم (+20)


انتهای پیام/

اتفاق وحشتناک پس از شورش زندانیان در برزیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یاس
۰۸:۵۵ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
همچین +20 هم نبودا
اصلا چیزی معلوم نبود که!!!
آخرین اخبار