مسئول بانوان بنیاد خاتم الاوصیاء قم مطرح کرد؛

تبیین رشادت‌های بانوان جهادگر

نیازمندگفت: مادران شهدا و بانوان جهادگر اسطوره‌های صبر و استقامت هستند که با تلاش و از خود گذشتگی در پیروزی رزمندگان اسلام سهیم بودند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ نرجس نیازمندمسئول بانوان بنیاد خاتم الاوصیاء قم در گردهمایی مادران جهادگر (ستاد پشتیبانی و پیشکسوتان) که در ساختمان شهید چمران خاتم‌الاوصیاء برگزار شد، گفت: شما اسطوره‌های صبر و استقامت هستید که با تلاش و ازخودگذشتگی در پیروزی رزمندگان اسلام سهیم بودید.

وی با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ شهادت در جامعه افزود: هشت سال دفاع‌مقدس با رشادت‌های رزمندگان همراه بود که باید برای نسل جوان تبیین شود. برخی از رزمندگان در پشت جبهه‌های حق علیه باطل نیز خدمت‌رسانی می‌کردند که نباید از خدمات بی‌نظیر آن‌ها غافل شویم.

مسئول بانوان بنیاد خاتم الاوصیاء قم ادامه داد: بانوان عرصه‌های جهاد و شهادت، یاد و خاطره روز‌های مقاومت را زنده نگه‌داشته‌اند و این خاطرات باید ثبت شود.

نیازمند با تأکید بر لزوم ترویج رشادت‌های بانوان جهادگر بیان کرد: ترویج شجاعت و دلیری مادران و بانوان جهادگر سبب می‌شود تا زنان و دختران جامعه ضمن آشنایی با دوران دفاع مقدس، بدانند در دوره‌ای که امکانات زیادی وجود نداشت زنان مسلمان ایران با خدمت‌رسانی جهادی در پشت جبهه‌ها، پشتیبان انقلاب خویش بودند.

وی عنوان کرد: حضرت زینب (س) اسوه صبر و ایثار بودند، زنان جامعه اسلامی باید با الگو‌گیری از زندگی این بانوی پاک‌دامن ضمن حفظ کیان خانواده در مسیر دفاع از ارزش‌های اسلامی گام بردارند.

مسئول بانوان بنیاد خاتم الاوصیاء قم با تأکید بر لزوم حرکت در مسیر شهدا و ترویج فرهنگ شهادت در جامعه خاطرنشان کرد: شهدا برای ماندگاری اسلام و انقلاب همه زندگی خود را فدا کردند و از مال و جان خود گذشتند و ما باید قدردان آن‌ها بوده و هیچ‌گاه از رسالت آن‌ها غافل نشویم.

انتهای پیام/الف

گردهمایی مادران جهادگر در قم برگزار شد

برچسب ها: دفاع مقدس ، جهادگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.