مسابقات جام رسانه قم به مناسبت روز خبرنگار آغاز شد

مسابقات فوتسال جام رسانه قم به مناسبت روز خبرنگار به همت خانه مطبوعات استان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ به مناسبت روز خبرنگار و به همت خانه مطبوعات استان قم مسابقات فوتسال اصحاب رسانه با حضور ٦ تیم در سالن یاس استان قم از روز سه شنبه ٨ مردادماه آغاز و تا سه شنبه ١٥تیرماه ادامه خواهد داشت.

این سرى از مسابقات جام رسانه با حضور ٦ تیم و در دو گروه ٣ تیمى برگزار مى شود که در گروه اول تیم هاى جهاد دانشگاهى، خبرگزارى ایلنا و تیم زنده یاد ناصرى به مصاف یکدیگر مى روند؛ همچنین در گروه دوم تیم‌هاى شهداى رسانه، شهید صارمى و خبرگزارى رسا به رقابت مى پردازند.

از هر گروه دو تیم بالانشین جدول به مرحله نیمه نهایى صعود کرده و به صورت ضربدرى با هم بازى مى کنند تا فینالیست‌های مسابقات مشخص شوند.

برهمین اساس در روز اول مسابقات و بازى افتتاحیه تیم جهاد دانشگاهى با نتیجه ٤بر٢ از سد تیم خبرگزارى ایلنا گذشت و همچنین تیم شهداى رسانه با نتیجه ٧بر٥ موفق به شکست تیم خبرگزارى رسا شد.

روز چهارشنبه و در ادامه رقابت‌ها، تیم خبرگزاری ایلنا از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف تیم زنده یاد ناصری خواهد رفت و تیم شهید صارمی مقابل خبرگزاری رسا صف آرایی خواهند کرد.

همچنین روز پنجشنبه در آخرین روز از بازی‌های مرحله گروهی مسابقات جام رسانه، تیم شهدای رسانه و شهید صارمی از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به مصاف هم می‌روند و تیم جهاد دانشگاهی از ساعت ۱۸:۳۰ مقابل تیم زنده یاد ناصری قرار خواهد گرفت.

با مشخص شدن تیم‌های اول و دوم هرگروه، روز یکشنبه ۱۳ مردادماه تیم اول گروه الف به مصاف تیم دوم گروه ب خواهد رفت و همچنین تیم اول گروه ب با تیم دوم گروه الف به رقابت خواهند پرداخت تا دو تیم فینالیست این رقابت‌ها مشخص شوند.

همچنین بازی رده بندی این سری از جام رسانه، ساعت ۱۷:۳۰ روز سه شنبه ۱۵ مرداد برگزار می‌شود و بازی فینال نیز از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/الف

آغاز مسابقات جام رسانه قم/ قدرت نمایی تیم‌های جهاد دانشگاهی و شهدای رسانه

برچسب ها: فوتسال ، جام رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار