استاندار قم مطرح کرد؛

فرار مدیران از پاسخگویی به مردم، هیچ توجیهی ندارد

سرمست گفت: فرار مدیران از پاسخگویی به آحاد مردم، هیچ توجیهی ندارد و پذیرفته نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛  بهرام سرمست استاندار قم ظهر امروز در بیست و هفتمین جلسه گفت و گوی بخش خصوصی با دولت در استانداری قم، با اشاره به اهمیت ارائه سیاست‌ها و راهکار‌ها در جهت تسهیل امور اقتصادی عنوان کرد: بهترین سیاست این است که در قالب گفتمان بتوانیم مشکلات را رفع کنیم.

استاندار قم افزود: گفتمان نیز الزامات و شرایط و آداب خاص خود را دارد و طرفین باید شنوای دغدغه‌ها و مسائل مختلف باشند، مدیران نیز وظیفه پاسخگویی به سوالات و مطالبات و دغدغه‌های بخش خصوصی و اصناف و مردم را دارند.

سرمست عنوان کرد: فرار مدیران و مسئولان از پاسخگویی به آحاد مردم، هیچ توجیهی ندارد و پذیرفته نیست؛ وقتی رئیس اتحادیه‌ها و اصناف، حقوق صنفی را مطالبه می‌کنند در واقع می‌خواهند مشکلات و مسائل از بین برود و در این مسیر، مدیران وظیفه ذاتی دارند که در جهت در رفع دغدغه‌ها بر اساس قانون حرکت کنند.

استاندار قم بیان کرد: انتظاری از مدیران برای زیر پا گذاشتن قوانین در جهت رفع موانع نداریم، اما باید به گونه‌ای به روح قانون توجه داشته باشند که بتوان با استفاده از ظرفیت‌ها و فرصت ها، مشکلات را به معنای واقعی از میان برد.

وی گفت: برخی از سخت گیری‌ها در قالب صدور بخش نامه، فرصت‌های اقتصادی را از بین می‌برد و در این باره نیاز به همراهی و تعامل مدیران داریم.

سرمست در رابطه با انبار‌های ذخیره مواد و محصولات اشتعال زا در شهرک‌های صنعتی عنوان کرد: باید بازدیدی میدانی با حضور مدیران ذی ربط از این انبار‌ها شکل بگیرد تا نحوه ذخیره سازی بر اساس استاندارد‌ها به منظور جلوگیری از حوادث ارزیابی شود.

وی در ادامه در مورد کمبود مواد اولیه در صنعت کفش در قم نیز بیان کرد: به نظر می‌رسد شرکت‌های داخلی در توزیع این مواد کوتاهی می‌کنند، باید سازوکار‌های لازم برای رسیدگی به وضعیت توزیع مواد ارزیابی شود تا تولیدکنندگان با مشکل جدی مواجه نباشند.

استاندار قم در مورد حقابه‌های سد ۱۵ خرداد به عنوان یکی از مطالبات مهم بخش خصوصی خاطرنشان کرد: برخی اقدامات در احیای حقابه‌ها جای قدردانی دارد و آب منطقه‌ای در این باره به خوبی وارد عمل شد.

وی تصریح کرد: حقابه‌ای که در قمرود قم جاری است موجب نشاط اجتماعی و شادابی شهروندان شده و خانواده‌ها در جوار رودخانه از نعمت آب جاری و نشاط محیط زیست برخوردارند.

سرمست بیان کرد: باید مسائلی، چون حق کشاورزان و هدایت آب در مسیر و نحوه برداشت از این حقابه نیز حل و فصل شود تا از برکات آن به خوبی استفاده کنیم و از همه مهم‌تر حق محیط زیست نیز صیانت شود.

انتهای پیام/الف

فرار مدیران از پاسخگویی به مردم، هیچ توجیهی ندارد

برچسب ها: استاندار ، اصناف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.