بسته حوادث امروز ۹ مردادماه؛

از کشف موادمخدر تا دستگیری متهمان سابقه دار در خوزستان

مهم‌ترین حوادث امروز، چهارشنبه ۹ مرداد ماه ۹۸ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث در نقاط مختلف استان خوزستان در روز چهارشنبه ۹ مردادماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

دستگیری خرده فروش مواد مخدر در شوشتر

سرهنگ بهروز حسنوند فرمانده انتظامی شوشتر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۲ با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی، یک خرده فروش مواد مخدر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم، مقدار تقریبی ۵۰ گرم مواد مخدر از نوع سوخته تریاک، تعداد ۳ حلقه وافور، ۲ قبضه سلاح جنگی، یک قبضه سلاح شکاری، تعداد ۳۱۱ عدد فشنگ و یک تیغه شمشیر کشف و در همین راستا یک متهم نیز دستگیر شد.

سرهنگ حسنوند با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد، اظهار داشت: پیشگیری از جرایم نیازمند عزم همگانی بوده و هدف پلیس از اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی، پیشگیری از وقوع جرم، مقابله با جرایم و از همه مهم‌تر جلب اعتماد عمومی شهروندان است.

خرده فروشان موادمخدر دستگیر شدند

سرهنگ کیومرث کشوری جانشین فرمانده انتظامی اهواز گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز، ماموران کلانتری ۱۹ و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اهواز، موفق شدند با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی ۲ خرده فروش مواد مخدر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی ۲ عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

او تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، مقدار ۲ کیلوگرم حشیش و مقدارتقریبی ۷۸۵ گرم مواد مخدر از نوع تریاک، شیره و سوخته تریاک در قالب ۴۴ بسته آماده فروش، همچنین تعداد ۳ حلقه وافور، ۳ دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر و آلات استعمال موادمخدر کشف شد.

سرهنگ کشوری با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، اذعان داشت: پیشگیری از جرایم نیازمند عزم همگانی بوده و هدف پلیس از اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی، پیشگیری از وقوع جرم، مقابله با جرایم و از همه مهم‌تر جلب اعتماد عمومی شهروندان است.

دستگیری ۸ متهم سابقه دار در بهبهان

سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی بهبهان اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطعانه با مجرمان و مخلان امنیت و آرامش شهروندان، ماموران انتظامی در واحد‌های مختلف این فرماندهی با اقدامات تخصصی و گشت زنی طی ۷۲ ساعت گذشته با هماهنگی مرجع قضائی در عملیات‌های متعدد و ضربتی ۸ متهم که سابقه قاچاق، توزیع موادمخدر، اعتیاد و سرقت داشتند را شناسایی و دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به ۹ فقره انواع سرقت اعتراف کردند، بیان داشت: در این رابطه ۷ واحد صنفی متخلف پلمب و ۲۸ دستگاه موتورسیکلت و ۶ دستگاه خودرو بعلت نداشتن پلاک و دیگر تخلفات توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی بهبهان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضائی، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با فعالیت‌های مجرمانه بلافاصله از طریق شماره تلفن ۱۱۰ مراتب را به فوریت‌های پلیسی اعلام کنند.

 ۵ مصدوم حاصل واژگونی پراید در پیچ هوره باغملک

علیرضا امیری مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت باغملک گفت: ساعت ۱۶:۱۰ دقیقه به مرکز فوریت‌های پزشکی باغملک، حادثه واژگونی خودرو پراید در مسیر جاده هفتکل به باغملک گزارش شد.

او با اشاره به جزئیات این حادثه بیان داشت: یک خانواده ۵ نفره شامل پدر، مادر و ۳ فرزند دچار جراحت شدند که توسط آمبولانس به بیمارستان شهید طباطبایی شهرستان انتقال پیدا کردند.

امیری در خصوص حال مصدومان این سانحه تصریح کرد: حال عمومی مصدومین پایدار و تحت کنترل است.


انتهای پیام/درحال تکمیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.