کشتی گیر خراسان رضوی مدال طلای رقابت‌های جهانی را از آن خود کرد

رئیس هیات کشتی خراسان رضوی گفت: "سهیل یوسفی"کشتی گیر آزادکار خراسان رضوی مدال طلای مسابقات جهانی بلغارستان را از آن خود کرد.

کشتی گیر خراسان رضوی مدال طلای رقابت‌های جهانی را از آن خود کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود ریاضی رئیس هیات کشتی خراسان رضوی گفت: این آزادکار وزن ۹۲ کیلو گرم تیم ملی کشتی خراسان رضوی به مدال طلای رقابت‌های جهانی دست یافت نوجوانان کشور در دور نخست مسابقات جهانی در بلغارستان با نتیجه ۱۰ بر صفر حریف ایتالیا و در دور بعد با نتیجه ۱۲ بر ۲ حریف ترک خود را شکست داد.

 او ادامه داد: یوسفی در مرحله یک چهارم نهایی حریف هندی اش را با نتیجه ۱۲ بر ۲ مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت و با پیروزی ۶ بر سه در مقابل کشتی گیری از ارمنستان، راهی دیدار نهایی شد.

 رئیس هیات کشتی خراسان رضوی گفت: یوسفی در دیدار پایانی کشتی گیر روس را با نتیجه سه بر یک شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان از هفتم تا نهم مرداد ماه در شهر صوفیه بلغارستان برگزار شد و تیم ملی نوجوانان ایران بعد از کشور روسیه به مقام نایب قهرمانی رسید.
 
انتهای پیام //ف . ک

تیم ملی نوجوانان ایران به مقام نایب قهرمانی رسید

برچسب ها: اخبار ورزشی ، کشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار