بسته اخبار حوادث امروز دهم مردادماه ۹۸؛

سانحه رانندگی در سبزوار سه کشته بر جای گذاشت/ وقوع حادثه مرگبار رانندگی در تایباد

مهم‌ترین حوادث امروز (دهم مرداد ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ علی اکبر قربانی فرمانده انتظامی تایباد گفت: این حادثه بر اثر سرعت بالای یک دستگاه خودروی سواری ۴۰۵ در محدوده شهری تایباد و بر اثر برخورد خودرو با یکی از میادین این شهر رخ داد.
 
او ادامه داد: در این حادثه راننده خودروی ۴۰۵ به علت شدت جراحات قبل از انتقال به بیمارستان شهر تایباد جان خود را از دست داد.
 
در حادثه رانندگی در تایباد یک نفر جان خود را ازدست داد/ خودرویی که حامل پوشاک قاچاق بود

فرمانده انتظامی تایباد گفت: این خودرو که از سمت مرز دوغارون به سمت تایباد در حرکت بود حامل پوشاک قاچاق بود.
 
قربانی افزود: کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی تایباد، سرعت زیاد، حرکت در خلاف مسیر قانونی و کنترل نکردن خودرو را علت وقوع این حادثه اعلام کرد.
 

 سانحه رانندگی در سبزوار سه کشته برجای گذاشت

مسلم فائق نیا مسئول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: در پی این حادثه که ساعتی قبل در کیلومتر ۴۰ جاده سبزوار - بردسکن رخ داد ماموران اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او تصریح کرد: سه مصدوم این حادثه بر اثر شدت جراحت سر صحنه جان باختند و مصدوم دیگر پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان امدادی شهید بهشتی سبزوار انتقال یافت.
 
سانحه رانندگی در سبزوار سه کشته بر جای گذاشت/ وقوع حادثه مرگبار رانندگی در تایباد

۲۶ مرکز اورژانس شهری و روستایی با ۲۹ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک دستگاه موتور آمبولانس و یک بالگرد به حادثه دیدگان و بیماران در شهرستان سبزوار خدمات اورژانسی و درمانی ارائه می کنند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
 
انتهای پیام// ز.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.