مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم عنوان کرد؛

احیای ۳۲ واحد صنعتی در مرکز مشاوره صنعتی قم

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم گفت:پارسال،مرکز مشاوره صنعتی استان،۳۲ واحد صنعتی غیر فعال را دوباره به چرخه تولید بازگرداند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛اسرافیل شعاعی،مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم روز چهارشنبه در حاشیه بازدید خبرنگاران از شهرک صنعتی شکوهیه گفت:مرکز مشاوره و عیب یابی صنعتی استان از سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده و تلاش می‌کند با عارضه یابی، واحد‌های راکد را فعال کند و ظرفیت واحد‌هایی را که با ظرفیت کم کار می‌کنند افزایش دهد.

او افزود: سال گذشته ۳۲ واحد غیر فعال دوباره به چرخه فعالیت بازگشتند و ۳۰ واحد نیز ظرفیت تولیدشان را به بیش از ۵۰ درصد افزایش دادند.

شعاعی خاطرنشان کرد: این شرکت با برگزاری بیش از ۹۰۰ دوره آموزشی برای ۲۷ هزار مدیر و کارشناس تلاش کرده است صنایع کوچک را حمایت و راهنمایی کند.

او گفت: امسال هم ۲۰۰ واحد صنعتی به این مرکز معرفی می‌شوند تا مشکلات آن‌ها حل شود.

مدیر عامل مرکز مشاوره و عیب یابی هم گفت: مهمترین علل بروز مشکل در واحد‌های صنعتی، ورود بدون مطالعه به حوزه صنعت، بی اطلاعی از نیاز‌های بازار و آگاهی نداشتن از قوانین کسب و کار است.

قاضی از سازمان صنعت معدن و تجارت خواست از صدور بی رویه جواز تاسیس برای واحد‌های صنعتی خودداری کند.

خبرنگاران امروز همچنین از دو واحد صنعتی تولید شیر آلات کاهنده مصرف آب و تولید ظروف شیشه‌ای و نمایشگاه محصولات تولیدی شرکت‌های واقع در شهرک شکوهیه بازدید کردند.

شهرک صنعتی شکوهیه ۱۱۰۰ هکتار مساحت دارد و بخش سوم آن نیز در مساحت ۱۵۰ هکتاری در حال ساخت است.

این شهرک هم اکنون ۸۶۰ واحد تولیدی فعال و ۲۹۰ واحد غیر فعال دارد.

انتهای پیام/ش

بازدید خبرنگاران از شهرک صنعتی شکوهیه قم

برچسب ها: صنعت ، رونق تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار