نهاد‌های فرهنگی نقش اساسی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان دارند

فرماندار آستانه اشرفیه در شورای اداری این شهرستان گفت: مشکلات مردم در کنار تلاش و خدمات انجام شده مدیران در رسانه ملی همبستگی ملی ارتقا می‌یابد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،  رحیم حیدری فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه گفت: در شرایط اقتصادی امروز و در مواجهه با دسیسه‌های دشمنان نظام اسلامی باید با بیان مشکلات مردم در رسانه ملی در کنار بیان تلاش و خدمات انجام شده مدیران، می‌توان اعتماد عمومی و همبستگی ملی را ارتقا داد.
او افزود: رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما در کنار سازمان‌ها و نهاد‌های فرهنگی نقش اساسی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان دارند.
حیدری در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی، همه ادارات و نهاد‌ها موظفند در چارچوب قانون حرکت کرده و با بی طرفی کامل، فضای حضور همه گروه‌ها را در انتخابات فراهم کنند.
نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی هم گفت: امروز نظام اسلامی ما با تهدیدات و تحریم‌های اقتصادی آمریکا و دشمنان اسلام شرایط سختی را پشت سر می‌گذارد که در سایه همدلی و وحدت مسئولان، مدیران و مردم همچون دوران دفاع مقدس، بار دیگر با پیروزی نظام ما پشت سر گذاشته خواهد شد.
محمدحسین قربانی افزود: در این شرایط مدیران باید با برنامه ریزی صحیح برای استفاده بهینه از اعتبارات عمرانی تلاش کنند تا مشکلات و مسائل مردم را به حداقل برسانند.
وی اضافه کرد: وزارت کشور بیش از ۲۵ میلیارد ریال اعتبار عمرانی برای بهسازی و عمران شهری به شهرداری‌های آستانه اشرفیه و کیاشهر اختصاص داده است تا بخشی از مشکلات این ۲ شهر کاهش یابد.
امام جمعه آستانه اشرفیه با اشاره به جایگاه مذهبی این شهرستان گفت: آستانه اشرفیه به عنوان چهارمین شهر مذهبی کشور محور فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی گیلان است.
حجت الاسلام والمسلمین احمد طیبی افزود: از صدا و سیما انتظار داریم با ساخت استودیوی ثابت در حرم سید جلال الدین اشرف (ع) شرایط برنامه سازی در مناسبت‌های مختلف سال از این مکان مقدس را فراهم کند.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان هم گفت: این رسانه تلاش می‌کند توانمندی‌های مناطق مختلف گیلان را برجسته کرده و با برنامه سازی زمینه‌های رشد و توسعه استان را فراهم کند.
محمدباقر باقرزاده افزود: شهرستان آستانه اشرفیه با توجه به ظرفیت‌های مذهبی ویژه، کشاورزی، صنایع دستی و فرهنگی از مناطق مورد در برنامه‌های صدا و سیمای گیلان است.
وی اضافه کرد: ساخت مستند‌های فاخر در زمینه اماکن مذهبی، شهدای دفاع مقدس، جاذبه‌های تفریحی و توریستی، مفاخر ادبی همچون دکتر معین و مناسبت‌های مذهبی آستانه اشرفیه در دستور کار معاونت‌های سیما، صدا و خبر رسانه استانی قرار دارد.

انتهای پیام/آ

همبستگی ملی راهکار مقابله با مشکلات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.