امام جمعه موقت تهران در قم مطرح کرد؛

اقتدار نظام اسلامی، مرهون حضور ملت/دوست و دشمن را شناختن ثمره بصیرت است

امام جمعه موقت تهران گفت:گوهر سعادت در دنیا و آخرت جز در سایه بصیرت و استواری در تصمیم به دست نمی‌آید.

اقتدار نظام اسلامی،مرهون حضور ملت/دوست و دشمن را شناختن ثمره بصیرت استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی،امام جمعه موقت تهران در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم، با اشاره به سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: این نهاد بود که طی سال‌های پس از پیروزی انقلاب پرچم ٢٢ بهمن‌ها، روز قدس‌ها و گردهمایی‌های عظیم را بلند کرده و نگه داشته است.

او با بیان اینکه دوست و دشمن را شناختن ثمره بصیرت است که بصیرت هم صبر و استقامت می‌خواهد گفت: گوهر سعادت در دنیا و آخرت به دست نمی‌آید مگر در سایه بصیرت و استواری در تصمیم.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه موفقیت جوانان مقاومت ثمره صبر و استقامت ملت ایران است افزود: شورای هماهنگی تبلیغات در کنار نهاد نماز جمعه، نهادی است که بستر بصیرت و آگاهی ملت را فراهم کرده است.

او با بیان اینکه اگر حضور ملت نبود اقتدار امروز در اختیار نظام اسلامی نبود گفت: اگر حرکت ملت نبود راه برای شخصیتی، چون امام (ره) هرگز فراهم نمی‌شد و امروز سکان دار انقلاب خلف صالح امام نبود.

ابوترابی تاکید کرد: اصلی‌ترین پیامد سیاست خارجی ایران که امروز عکس العمل آمریکا و استکبار را مقابل آن می‌بینید مقابله سازمان یافته و گستره با منافع نامشروع و زیاده خواهی نظام سلطه است و امروز دشمن در مقابل این ایستادگی زانو زده است.

انتهای پیام/ش

سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم

برچسب ها: نماز جمعه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.