برگزاری ۲۰ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای خبرنگاران استان همدان

همزمان با هفته خبرنگار ۲۰ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی در استان همدان برگزار می‌شود.

برگزاری ۲۰ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای خبرنگاران استان همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ،مهرداد حمزه، رئیس خانه مطبوعات استان همدان گفت:دیروز همایش پیاده روی خانوادگی خبرنگاران و حضور در نماز جمعه و امروز هم دیداری با نماینده، ولی فقیه در استان به مناسبت هفته خبرنگار داشتیم.

وی  افزود: امروز و فردا هم در سالن ورزشی انقلاب مسابقات ورزشی در رشته‌های طناب کشی، دارت، هفت سنگ، پرتاب حلقه  ویژه خبرنگاران برگزار می‌شود.

حمزه ادامه داد:فردا هم مسابقه کتابخوانی خبرنگاران با محوریت کتاب "پوشش خبر مسابقات ورزشی" در دانشگاه علوم پایه دانشگاه بوعلی سینا را داریم.

رئیس خانه مطبوعات استان همدان از برگزاری جنگ شادی با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری خبر داد و گفت:آیین اصلی روز خبرنگار امسال روز چهارشنبه در سالن شهدای استانداری با حضور استاندار، مدیران و روابط عمومی دستگاه‌های دولتی واصحاب رسانه برگزار می‌شود.

حمزه از برگزاری اردوی یک روزه خبرنگاران همزمان با روز عید قربان خبر داد و گفت: علاوه بر این برنامه‌ها عطر افشانی گلزار شهدا را روز پنج شنبه این هفته و و دوره آموزشی برای خبرنگاران را خواهیم داشت.

همچنین امروز مسابقات ورزشی به مناسبت هفته خبرنگار را بسیج رسانه در اردوگاه فجر برگزار می کند.

هفته خبرنگار از دهم مرداد آغاز و تا ۱۷ مرداد ادامه دارد.

انتهای پیام/ا

برنامه هفته خبرنگار در استان همدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.