بسته حوادث امروز ۱۲ مردادماه؛

از دستگیری سارقان تا کشف انبار کالاهای قاچاق در خوزستان

مهم‌ترین حوادث امروز، شنبه ۱۲ مرداد ماه ۹۸ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث در نقاط مختلف استان خوزستان در روز شنبه ۱۲ مردادماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

۴۹ سارق حرفه‌ای در اهواز دستگیر شدند

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار، همچنین فروشندگان موادمخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز به مدت ۴۸ ساعت در شهرستان اهواز اجرایی شد.

او بیان داشت: ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی، ۴۹ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار، ۷ عامل تیراندازی غیرمجاز و ۴ خرده فروش مواد مخدر را شناسایی شدند و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح مقادیری انواع مواد مخدر، تعدادی اموال سرقتی کشف شد، اظهار کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۶۴ فقره انواع سرقت ۲ فقره تیراندازی غیرمجاز در سطح شهرستان اهواز اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز اذعان داشت: در این رابطه ۳۵ موتورسیکلت و ۲۷ خودروی متخلف و بدون پلاک توقیف و ۲۵ معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شدند.

سوداگران مرگ در بند قانون

سرهنگ فریدون قلاوند جانشین فرمانده انتظامی شادگان تصریح کرد: در پی کسب خبر مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط سوداگران مرگ و در راستای مبارزه قاطع با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

او اظهار داشت: ماموران با رصد اطلاعاتی در مورد نحوه فعالیت و محل‌های تردد سوداگران مرگ، با اقدامات تخصصی پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی چند عملیات ضربتی ۳ سوداگر مرگ را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ قلاوند افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، بیش از ۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و تعدادی آلات و ادوات استعمال مواد مخدر کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضائی از مردم خواست: ضمن افزایش همکاری خود با پلیس، سوداگران مرگ را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام گذاشته و پلیس را در تحقق جامعه‌ای سالم همراهی کنند.

کلید انبار دپوی کالای قاچاق در دستان پلیس

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز، گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان، ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان ماهشهر با رصد و کنترل دقیق اطلاعاتی یک انبار دپو انواع کالای قاچاق در این شهرستان را شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: ماموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از انبار مذکور ۵ هزار و ۵۰۰ عدد عینک، ۳۶۰ جفت کفش، ۲۴۰ عدد ساعت مچی و ۴ کیسه بزرگ ماسک لاستیکی فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف کردند.

سردار عباس زاده بیان کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده ۶ میلیارد ریال برآورد شده است که در این راستا یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان اذعان داشت: پلیس با تمام توان با قاچاقچیان و مخلان نظم اقتصادی برخورد می‌کند و شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.