مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام خبر داد;

۱۷۴ دستگاه اتوبوس براساس کارت هوشمنددر ایلام /ناوگان اتوبوسی ایلام جوانترین ناوگان در سطح کشور

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: بیش ۱۷۴ دستگاه اتوبوس براساس کارت هوشمنددر ایلام فعالیت داردند.

۱۷۴ دستگاه اتوبوس براساس کارت هوشمنددر ایلام /ناوگان اتوبوسی ایلام جز جوانترین ناوگان در سطح کشور هستنددلخواه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت: سفر ایمن و راحت توأم با ‌نشاط و احترام متقابل حق مسافر است،

 دلخواه  عنوان کرد: در این خصوص شرکت‌ها و موسسات مسافربری ملزم به نظارت بر عملکرد رانندگان تحت پوشش خود در خصوص خدمت رسانی هرچه مطلوب‌تر به مسافران بر اساس آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های صادره و به ویژه الزام آنها به سوار و پیاده کردن مسافران در پایانه‌های عمومی و سایر محل‌های تعیین شده هستند.

او با بیان اینکه در سال‌های اخیر سطح خدمات در بخش حمل و نقل عمومی از رشد کیفی بالایی برخوردار بوده است افزود : ناوگان مسافری در این بخش توسعه کیفی یافته و تمامی ناوگان به سیستم گرمایش و سرمایش مجهز شده‌اند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت:کلا بیش ۱۵۰۰ دستگاه ناوگان مسافری ،با  ۱۹۷۰  راننده مسافری ..۴۷۸۹  راننده باری  ، .. ۳۰۹۴ ناوگان باری و تعداد۲۰۷۳  ناوگان وانت  در استان فعالیت دارند.              

دلخواه افزود:۱۷۴ دستگاه اتوبوس براساس کارت هوشمند و بیش از ۷۴ شرکت حمل ونقل مسافری در استان فعالیت دارند.

اوهمچنین  تصریح کرد: از لحاظ ناوگان اتوبوسی مشکلی نداریم همچنین  ناوگان اتوبوسی استان جز جوانترین ناوگان در سطح کشور هستند.

دلخواه اضافه کرد :در راستای ارتقاء خدمات به مسافران، آموزش رانندگان و مهمان‌داران دردستور کار قرار گرفته و این امر موجبات افزایش بهره‌وری و ایمنی حمل و نقل جاده‌ای و تامین رفاه حال مسافران را فراهم مي آورد .

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام در ادامه خاطر نشان کرد : به صراحت می‌توان گفت که با نوسازی‌های اخیر و افزایش تعداد اتوبوس‌های VIP و درسا در سیستم حمل و نقل برون‌شهری استان ، نه تنها مردم در سفرهای جاده‌ای خسته نمی‌شوند بلکه وجود اتوبوس‌های مدرن و مجهز سفرهای بین شهری را لذت بخش تر کرده است.

انتهای پیام/با

ضرورت آرامش و ارائه خدمات به مسافران با حمل و نقل عمومی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.