اذعان توریست آمریکایی درباره ایران؛ «مرگ بر آمریکا» به معنای نفرت از مردم آمریکا نیست +فیلم

زبان‌شناس آمریکایی از تجربه سفرش به ایران با زبان فارسی می‌گوید و اعلام می‌کند که بر مبنای تجریه خود از این سفر، ایران را به هم‌وطنان خود معرفی می‌کند.

توریست آمریکایی به زبان فارسی اعتراف کرد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، لیندزی سالیگمن زبان‌شناس آمریکایی که با سفر به ایران به آرزوی خود رسیده بود بار دیگر با انتشار ویدئویی به زبان فارسی، خود را عاشق زبان فارسی و ایران خواند. در ویدیوی تازه منتشرشده از این توریست آمریکایی، او از تجربه سفرش به ایران و مهمان‌نوازی ایرانی‌ها می‌گوید.

سالیگمن پیش‌تر درباره سفر به ایران اعلام کرده بود: می‌فهمم که مردم ایران هیچ مشکلی با مردم آمریکا ندارد. دوست دارم باور داشته باشم که وقتی که یک ایرانی «مرگ بر آمریکا» می‌گوید، به معنی نیست که آن فرد از مردم آمریکا نفرت دارد. فکر می‌کنم منظورش بیشتر «مرگ بر امپیریالیزم آمریکای» است، و با این حرف‌ها مشکلی ندارم. در تاریخ کوتاه کشور من، دولت خیلی کار شرم‌آور و غیرانسانی انجام داده است، در کشورهای خارجی و حتی داخل مرز خودمان.

در ادامه ویدئوی منتشرشده از این توریست آمریکایی می‌بینید:

انتهای پیام/

 

برچسب ها: ایران ، توریست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۲ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
آفرین که حرف حق می زنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
ما هم مثل بقيه مردم دنيا قدر دان اختراعات و خدمات پزشكي و كشاورزي و چيزهاي ديگر آمريكا هستيم ولي فكر ميكنيم رهبران آمريكا آنها رو به سمت افراط گرايي و نژاد پرستي كشوندن