در جلسه ستاد تنظیم بازار قم مطرح شد؛

توزیع تخم مرغ در قم بر مدار نرخ مصوب

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم گفت:روزانه ۶۰ تن تخم مرغ با قیمت مصوب ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان در قم توزیع خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  مهرداد غضنفری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان قم با اشاره به نیاز روزانه استان به توزیع ۶۰ تن به تخم مرغ گفت: با توجه به توزیع نهاده‌های دامی میان مرغداران، تولید کنندگان موظف به رفع نیاز استان بر اساس قیمت ۱۶ هزار و ۵۰۰ هستند.

او با اشاره به قیمت ۱۴ هزار تومانی قیمت تخم مرغ درب کارخانه گفت: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار تولید کنندگان باید ۳۰ درصد از تولید خود را با قیمت ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان برای مصرف کننده در سطح استان توزیع کنند.

غضنفری با تاکید بر تک نرخی بودن قیمت تخم مرغ توزیعی در بازار افزود: دفتر اقتصادی استانداری بر کانون‌های توزیع تخم مرغ نظارت می‌کند و با هرگونه تخلف برخورد می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم با اشاره به توزیع مقداری از توزیع به صورت بسته بندی در بازار گفت: در این قبیل موارد نیز قیمت‌ها بر روی شانه تخم مرغ درج می‌شود.

غضنفری تولید تخم مرغ واحد‌های تولیدی استان قم را ۲۰۰ تن اعلام کرد و گفت: تولید کنندگان می‌توانند پس از تامین نیاز‌های استان،مازاد تخم مرغ تولیدی را به سایر نقاط کشور ارسال کنند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار