وکیلی: اروپایی‌ها مدعی هستند/ توخته با بزرگسالان تمرین می‌کند

سرمربی تیم‌ملی والیبال نوجوانان در حاشیه تمرین تیم ملی گفت: اروپایی‌ها سرمایه گذاری خوبی انجام داده اند و مدعی هستند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد وکیلی سرمربی تیم‌ملی والیبال نوجوانان کشورمان در حاشیه تمرین تیم ملی گفت: هشتمین مرحله اردو‌ را دنبال می‌کنیم و‌قرار است ۲۱ مرداد عازم تونس شویم تا در مسابقات قهرمانی جهان حاضر شویم.

او‌ا فزود: تنها یک‌ مرحله از هفت مرحله قبلی اردویمان در سال ۹۷ برگزار شده است و‌ حالا هم‌ شرایط خوبی داریم و ‌۵ بازیکن از رده جوانان به ما اضافه شده اند و پس از چند روز استراحت برگشته اند و فعلا در شرایط بازی قرار نمی‌گیرند تا مصدوم‌نشوند.

سرمربی تیم ملی افزود: خوشبختانه تعدادی از این بازیکنان در غالب تیم دورنا در کنار هم حضور داشتند، اما حالا چند بازیکن هم‌ اضافه شده است، خوشبختانه یک هفته زود‌تر می‌رویم تا تورنمنت دوستانه‌ای تا تاریخ ۲۷ ام‌ مرداد با تیم‌های برزیل، ایتالی، کوبا، آرژانتین و تونس برگزار کنیم، مسابقات اصلی از ۳۰ ام مرداد است و ما ۳۱ ام مرداد با تیم دوم‌ اروپا یعنی چک و سپس در تاریخ اول و دوم‌ و‌ سوم‌ شهریور با ایتالیا، کلمبیا و بلغارستان بازی می‌کنیم.

او‌ درباره مدعیان گفت: ایتالیا به تازگی قهرمان تورنمنت آذربایجان شده است و روسیه هم شرایط خوبی دارد، در مجموع اروپایی‌ها سرمایه گذاری خوبی انجام داده اند و مدعی هستند، ضمن اینکه آن طور که خبر داریم برزیل و کوبا به همراه ژاپن تیم‌های خوبی هستند. در مجموع ۸ تیم با ایران مدعی هستند.

وکیلی ادامه داد: الان این تیم‌ بلند قد‌ترین است، ۲ متر و ۱۵ سانتی متر بلند‌ترین بازیکناننمان است و‌تلاش می‌کنیم این روند را حفظ کنیم، در دوره‌های قبلی میانگین قدی مان تا ۱.۹۸ بود، حالا شاید بالاتر از دو متر است. در هر پست بازیکنانی داریم که از هر پست جهانی بالاتر است. دور گذشته میانگین قدی مان با روسیه برابر بود و در رده سنی هم در جایگاه چهارم بودیم، بازیکنان بلند قد، زیاد است و امیدواریم‌ حفظ شوند.

امیر حسین توخته الان بزرگسال است، ترتیب اولویت با بزرگسالان، جوانان و نوجوانان است، ما تابع سیاسیت‌های فدراسیون هستیم. این حق همه است که نسبت به تیم‌ملی انتظار داشته باشند، این تیم جدید است، سال ۲۰۱۵ ما سوم‌ شدیم، اما لهستان اول شد، دور بعدی ما اول شدیم لهستان هفدهم شد، این یعنی هر سال بازیکنان جدیدی می‌آیند، مهم حفظ روند آماده سازی است، انتظارات منطقی است و پیش بینی اینکه قبل از مسابقات چه تیمی قهرمان است سخت است، ولی یکی از شانس های قهرمانی هستیم و همه جلوی ما تلاش می‌کنند محکم باشند.

او ادامه داد: تجربه بازیکنانی که در جوانان بودند به ما کمک می‌کند، البته ممکن است انگیزه‌ها به طوری باشد که فکر کنند این سطح ساده است، ممکن است بازیکنی که دور قبل بهترین مدافع شده جایگاهش را به دیگری بدهد. در هر صورت همه باید تلاش کنند و بهترین را به نمایش بگذارند. ما خواستیم فشار زیادی نیاوریم تا بازیکنان ریکاوری شوند. طبق اطلاعات ما، بازیکنان ایتالیا به جای متولد ۲۰۰۱ از سال ۲۰۰۰ هستند، اما باید ببینیم‌ آن‌هایی که از جوانان می‌آیند چقدر انگیزه دارند.


بیشتر بخوانید:

زمان ثبت نام انتخابات فدراسیون والیبال اعلام شد

داوری: پاداش بزرگسالان را در زودترین زمان ممکن پرداخت کردیم/ طلوع کیان: خوشحالم بچه‌ها دیده شده و از سربازی معاف شدند

تیم ملی والیبال جوانان به ایران بازگشت


انتهای پیام/

اظهارات وکیلی در حاشیه تمرین تیم ملی والیبال نوجوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار