جشن پیوند آسمانی زوج‌های جوان در ساوه

جشن پیوند آسمانی زوج‌های جوان در سالن سلمان ساوجی ساوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  به مناسبت ایام پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س)، دوازدهمین جشن پیوند زوج‌های جوان در سالن سلمان ساوجی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه برگزار شد.

حجه الاسلام دهنوی کارشناس خانواده و استاد حوزه علمیه در این مراسم گفت: در سیره عملی ائمه اطهار علیهم السلام، ملاک ایمان به خدا، محبت و علاقه بین همسران است.

حجه الاسلام دهنوی با اشاره به تعالیم و احکام متعالی اسلام در خصوص خانواده افزود: در جوامع غربی، حقوقی را برای زنان در نظر گرفته اند که منشا آن عقل ناقص بشر است که امروز شاهد سقوط این تفکرات هستیم.

وی استحکام بنیان خانواده را در گرو احترام متقابل زن و شوهر و رعایت حقوق یکدیگر بیان و اضافه کرد: در اسلام هریک از همسران دارای حقوق مادی و معنوی هستند که طرفین برای حفظ و آرامش محیط خانواده باید آن‌ها را رعایت کنند.

کارشناس خانواده و استاد حوزه علمیه با تاکید بر الگو گیری از زندگی‌های ائمه و سبک زندگی ساده در بین نسل جوان بیان کرد: رفتار پسندیده مرد، احترام به خانواده ها، برخورد توام با محبت و توجه خانم‌ها به اقتدار مردان می‌تواند مانع بروز اختلافات در خانواد‌ها شود.پ

جشن پیوند آسمانی زوج‌های جوان در ساوه

انتهای پیام / ج

جشن پیوند آسمانی زوج‌های جوان در سالن سلمان ساوجی ساوه برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.