اجرای طرح جنگل کاری در ۱۲۲ هزار هکتار از سطح کشور

رئیس مرکز جنگل‌های خارج از شمال سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور در سفر یک روزه خود به زنجان گفت: بر اساس پیش بینی‌های انجام شده قرار است که امسال ۱۲۲ هزار هکتار در سطح کشور جنگل کاری صورت بگیرد.

اجرای طرح جنگل کاری در ۱۲۲ هزار هکتار از سطح کشوربه گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، فریبرز غیبی در سفر یک روزه خود به زنجان گفت: بر اساس پیش بینی‌های انجام شده قرار است که امسال ۱۲۲ هزار هکتار در سطح کشور جنگل کاری صورت بگیرد.

رئیس مرکز جنگل‌های خارج از شمال سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور ادامه داد: امسال از محل صندوق توسعه ملی برای ۶۰ هزار هکتار از سطح کشور به جز بوم سازگان زاگرس جنگل کاری انجام خواهد شد.

وی با بیان این که تلاش می‌کنیم تا جنگل‌های ایران تورانی را به یک تعادل اکولوژیکی برسانیم افزود: افزایش رطوبت خاک که با عملیات مکانیکی، بیولوژیکی و بیو مکانیکی آبخیزداری صورت می‌گیرد از جمله اولویت‌های سازمان جنگل‌ها در طی سال جاری است.

این مقام مسئول با تاکید به این که اجرای طرح کاداستر با جدیت در کشور دنبال می‌شود گفت: احیاء و توسعه پوشش جنگلی، احیاء پوشش مرتعی، برنامه حفاظت ویژه از جنگل‌ها و مراتع را از برنامه‌های دیگر سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور اعلام کرد.

انتهای پیام / ک 

امسال از محل صندوق توسعه ملی برای ۶۰ هزار هکتار از سطح کشور جنگل کاری انجام خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.