حاشیه‌نشینی و آسیب‌های اجتماعی از معضلات استان کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : حاشیه‌نشینی و آسیب‌های اجتماعی از معضلات استان است و تلاش و اراده خود را طبق اخلاص گذاشته‌ایم تا بتوانیم به مردم کرمانشاه کمک کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت : حوزه سلامت و امنیت ارزشمند و افرادی که در این ۲ حوزه فعالیت می‌کنند از شان و منزلت خاصی در جامعه برخوردارند.

او گفت : در تمامی حوزه‌های به‌خصوص اجتماعی و فرهنگی ارتباط ۲ سویه‌ای بین نیروی انتظامی و دیگر سازمان‌ها به‌ویژه دانشگاه علوم پزشکی وجود دارد تا با این نگاه تعاملی اهداف سازمان‌ها تحقق پیدا کند.

او افزود: حاشیه‌نشینی و آسیب‌های اجتماعی از معضلات استان است و ما تلاش و اراده خود را طبق اخلاص گذاشتیم تا بتوانیم به مردم این استان کمک کنیم.

جاویدان افزود: کار‌های ریشه‌ای و صیانتی و افزایش خودآگاهی مردم می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دانشگاه و نیروی انتطامی نگهبان ۲ نعمت الهی سلامت و امنیت معرفی کرد و افزود: این ۲ لازم و ملزوم یکدیگرند.

محمود‌رضا مرادی با اشاره به تعامل و ارتباط نزدیک دانشگاه و حوزه انتطامی، گفت: در حوزه آسیب‌های اجتماعی دانشگاه اقدامات خوبی در نقاط آسیب‌پذیر و حاشیه شهر صورت داده است .

 

 

انتهای پیام/د

ارزشمندی حوزه سلامت و امنیت

 

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار