بسته اخبار حوادث امروز ۱۵ مرداد ماه ۹۸؛

دستگیری سارقان لوازم خودرو / کشف محموله مواد مخدر / کشف ۶ تن چوب قاچاق

مهم‌ترین حوادث امروز ۱۵ مرداد ماه ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه (۱۵ مرداد ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارقان لوازم خودرو در بندرانزلی

سرهنگ مجید حسینی، فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی گفت:۲ سارق با ۱۶ فقره سرقت لوازم خودرو در بندر انزلی دستگیر شدند.

او افزود:در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو در بندرانزلی، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی بندر انزلی، با اشاره به اینکه با ماموران انتظامی با انجام تحقیقات و تعقیب سرنخ متهمان ۳۴ و ۴۰ ساله را شناسایی و دستگیر کردند. گفت:از سارقان دستگیر شده یک دستگاه پاوربانک، یک عدد زاپاس خودرو و ۵ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی کشف شد.

سرهنگ مجید حسینی، با بیان اینکه سارقان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد:از قراردادن اشیاء قیمتی، کیف و موبایل در خودرو خودداری کنید.

کشف محموله مواد مخدر در منجیل

سرهنگ احدالله احدی، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان گفت:ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان در پی دریافت گزارش مردمی از فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در سطح استان مطلع شدند.

او افزود:ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر، خودروی سواری پراید متهم را در شهر منجیل شناسایی و متوقف کردند و از آن ۵۰کیلو گرم تریاک کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان گفت:متهم ۳۸ ساله به همرا ۳ نفر از همدستانش که ۲ خانم ۲۶ و ۴۰ ساله و یک مرد ۴۷ ساله بودند دستگیر شدند.

سرهنگ احدی، با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند

کشف ۶ تن چوب قاچاق در آستانه اشرفیه

سرهنگ عیسی روشن‌قلب، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه گفت:ماموران انتظامی حین گشت زنی به ۲ دستگاه خودرو باری نیسان حامل بار چوب مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن‌ها را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از خودرو‌های مورد نظر ۶ تن چوب قاچاق کشف شده است، افزود:کارشناسان ارزش چوب‌های کشف شده را ۱۲۰میلیون اعلام کردند.

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه گفت:محصولات کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل ومتهم ۳۸و ۴۳ساله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.


انتهای پیام/م. ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.