مدیر صندوق کارآفرینی امید قم:

صندوق حمایت از اشتغال زنان در روستا‌های قم تشکیل شد

مدیر صندوق کارآفرینی امید قم گفت: صندوق کارآفرینی با همکاری جهاد کشاورزی به صندوق‌های حمایت از اشتغال زنان روستایی تسهیلات پرداخت می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، غلامرضا ترک مدیر صندوق کارآفرینی امید قم گفت: در راستای حمایت از اشتغال زنان روستایی در صندوق‌های خرد محلی با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان تاکنون ۱۰ صندوق شناسایی شده است و تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال به این صندوق‌ها تسهیلات پرداخت می‌شود.

او ادامه داد: این صندوق با هدف ایجاد اشتغال راهبرد‌های خاصی را در نظر گرفته است که با عناوین هر روستا یک محصول، روستای بدون بیکار، روستا‌های هدف گردشگری و توانمندسازی زنان روستایی فعالیت می‌کند.

ترک افزود: این صندوق همچنین بر اساس تفاهم نامه‌ای با کمیته امداد، تا کنون ۱۰ میلیارد ریال در حوزه اشتغال و توانمندسازی مددجویان پرداخت کرده است.

مدیر صندوق کارآفرینی قم خاطرنشان کرد: طرح یک روستا یک محصول هم در روستا‌های صرم و بیدهن اجرا شده است متقاضیان در این روستا‌ها ۳ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده اند.

او با اشاره به اینکه اجرای طرح روستای بدون بیکار در حال مطالعات اولیه است افزود: برای روستای گردشگری نیز روستای نمونه گردشگری قاهان در نظر گرفته شده است که در مراحل اولیه اجراست.

مدیر صندوق کارآفرینی امید قم گفت: صندوق از افرادی که دارای مهارت هستند، به ویژه زنان سرپرست خانوار، روستاییان، نخبگان، کارآفرینان، با تسهیلات قرض الحسنه حمایت می‌کند.

انتهای پیام/الف

تشکیل صندوق حمایت از اشتغال زنان روستا‌های قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.