پیاده روی اربعین حسینی امسال باشکوه تر برگزار می شود

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: تسهیل حضور و شرکت زائران در مراسم پیاده روی اربعین حسینی از اولویت‌های تشکیل ستاد اربعین است.

پیاده روی اربعین حسینی امسال باشکوه تر برگزار می شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمد صادق براتی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی با اشاره به اهمیت برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم پیاده روی اربعین حسینی  گفت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلی نظام، تسهیل حضور و شرکت زائران در مراسم پیاده روی اربعین حسینی از اولویت‌های تشکیل ستاد اربعین است.

او ادامه داد: با توجه به حضور زائران غیر ایرانی از مرز‌های کشورمان برای جلوگیری از تجمع در مرز‌های ورودی، باید تلاش کنیم با فراهم کردن مقدمات و امکانات، ورود زائران خارجی در این مراسم به آسانی صورت گیرد؛ از این رو هماهنگی کنسولگری‌ها بر اساس دستورالعمل ابلاغی هر چه سریع تر در دستور کار قرار گیرد.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: کاروان‌هایی که در کشور‌های مبدا برای نام نویسی از زائران اقدام می‌کنند با برنامه ریزی مناسب در مرز‌های کشور برای ساماندهی و اعزام زائران به مقصد مورد نظر هماهنگی‌های لازم انجام دهند.

براتی افزود: شناسایی و توجیه مسئولان کاروان‌ها از طریق کنسولگری‌ها و صدور روادید از مهمترین اقدامات وزارت امور خارجه در این زمینه است.
 
انتهای پیام//ف.غ
 

صدور روادید زائران غیر ایرانی از مهمترین اقدامات وزارت امور خارجه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.