فعالیت ۲ تیم هندبال و فوتسال آلومینیوم در هاله‌ای از ابهام

فعالیت ۲ تیم هندبال آلومینیوم اراک وفوتسال ایرالکو در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

فعالیت ۲ تیم هندبال و فوتسال آلومینیوم اراک در هاله‌ای از ابهامبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با مخالفت هیات مدیره شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) با حمایت تیم هندبال آلومینیوم اراک فعالیت این تیم در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

در حالی که در قرعه کشی رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور نماینده استان مرکزی با نام آلومینیوم اراک حاضر بود با مخالفت هیات مدیره شرکت ایرالکو، تحت پوشش قرار گرفتن نماینده هندبال استان مرکزی توسط باشگاه آلومینیوم در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

به گفته اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، هیات مدیره شرکت ایرالکو در نامه‌ای مخالفت خود با سرمایه گذاری باشگاه آلومینیوم در رشته هندبال را اعلام کرده است.

اکرمی افزود: با توجه به مخالفت ایرالکو با تیمداری در هندبال از این شرکت خواستیم تنها ۵۰۰ میلیون تومان از بودجه تیم فوتبال آلومینیوم صرف هندبال شود تا احتیاجی به افزایش بودجه باشگاه نباشد، اما مسئولین این شرکت حاضر به این کاری نیستند.

ابهام در فعالیت تیم فوتسال ایرالکو

لیگ دسته یک فوتسال در حالی آغاز خواهد شد که تکلیف تیم فوتسال ایرالکو، تنها نماینده فوتسال اراک و حضور این تیم در فصل جدید مشخص نیست و تنها نماینده استان مرکزی در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتسال تا این لحظه شهرداری ساوه خواهد بود.

در نشست هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال مقرر شد مسابقات لیگ دسته اول فوتسال کشور در فصل مسابقاتی ۹۹-۹۸ باحضور بیست تیم در روز یکشنبه (۲۴ شهریور) با هماهنگی هیات فوتبال استان کرمان در شهرستان کرمان برگزار شود.

جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال بعد از ظهر یکشنبه به ریاست محمدحسن انصاریفرد و با حضور سایر اعضا برگزار شد.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: هندبال ، اخبارورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.