بسته اخبار حوادث قزوین امروز پانزدهم مرداد ۹۸؛

دستگیری سارقان سیم برق و سایت‌های مخابراتی / کشف کالا، گندم و دام قاچاق /ناکامی مسافر در انتقال مواد مخدر

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز پانزدهم مرداد ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در اطراف روستا‌ها و شهر تاکستان شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت.

سردار حاجیان افزود: ماموران با انجام تحقیقات لازم متوجه شدند سردسته باند پیش از این به علت ارتکاب سرقت دستگیر و روانه زندان شده بود که در یک اقدام پلیسی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: متهم در بازجوئی فنی ماموران به ۲۰ فقره سرقت سیم برق با همدستی یک سارق دیگر و فروش به یک مالخر اعتراف کرد.

سردار حاجیان با اشاره به اینکه در یک عملیات ضربتی دیگر همدستان سارق دستگیر شدند تصریح کرد: متهمان پس از اعتراف به بزه ارتکابی با تشکیل پرونده قضایی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

*دستگیری سارقان سایت‌های مخابراتی در آوج

سرهنگ شهرام منصوری سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان آوج گفت: در پی اعلام مرکز پیام شهرستان آوج درباره سرقت سایت مخابراتی این شهرستان، ماموران به محل اعزام و در بررسی اولیه، به یک دستگاه خودرو ۴۰۵ نقره‌ای رنگ با دو سرنشین در محل سرقت مشکوک شدند و ماموران بلافاصله خودرو را متوقف کردند.

سرهنگ منصوری افزود: در بازرسی از خودرو یک عدد کپسول آتش نشانی، یک عدد کولرگازی و پنج عدد باطری مخابراتی از سارقان کشف شد.

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان در پایان گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند.

* کشف کالای قاچاق در قزوین

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین گفت: عوامل گشت پلیس آگاهی حین کنترل خودرو‌های عبوری در آزادراه قزوین - زنجان به یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس مشکوک شدند و در بازرسی از آن ۹۳۲ ابزار آلات، ۱۹ هزار میخ سیم کشی، ۱۴ کارتن ظروف آشپزخانه، ۱۷ عدد گرمکن غذا و ۱۴۷ عدد ظرف مایع دستشویی کشف شد.

سرهنگ آرش مرادی افزود: کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده را بالغ بر ۱۵۰ میلیون اعلام کردند.

به گفته او، یک نفر در این رابطه دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

* کشف محموله ۱۵۰ میلیون ریالی قاچاق در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: عوامل واحد گشت یگان امداد حین استقرار و کنترل خودرو‌های عبوری از آزادراه قزوین - زنجان به یک دستگاه خودروی سواری سمند مشکوک شدند و در بازرسی از آن ۶ هزار و ۶۷۴ عدد انواع لوازم آشپزخانه، لوازم بهداشتی و ابزار آلات خارجی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ رسول فراهانی ارزش کالای کشف شده را ۱۵۰ میلیون ریال بیان کرد.

به گفته او، متهم برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد.

* کشف ۱۵ تن گندم قاچاق در آوج

فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت: عوامل واحد گشت انتظامی بخش کلنجین حین گشت زنی در موقعیت یه راهی اک به یک دستگاه کامیون ولوو حامل ۱۵ تن گندم مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند.

سرهنگ منصور خدایی افزود: پس از بررسی مدارک مشخص شد که راننده فاقد مجوز حمل گندم است.

او، ارزش گندم کشف شده را بالغ بر ۲۵۵ میلیون ریال بیان کرد و گفت: یک نفر در این رابطه دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

*دام‌های قاچاق در قزوین از رسیدن به مقصد بازماند

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: عوامل انتظامی یگان امداد شهرستان حین استقرار و کنترل خودرو‌های عبوری از آزادراه قزوین - زنجان یک دستگاه کامیون امیکو حامل ۶۵ راس گوسفند مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

سرهنگ رسول فراهانی افزود: پس از بررسی مدارک مشخص شد فرد راننده فاقد مجوز حمل دام است.

این مقام انتظامی با اشاره به این که متهم برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد گفت: کارشناسان ارزش تقریبی دام‌های قاچاق کشف شده را بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال عنوان کردند.

*ناکامی مسافر در انتقال مواد مخدر حشیش در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: عوامل انتظامی یگان امداد قزوین حین گشت زنی در آزاد راه قزوین - زنجان یک دستگاه اتوبوس اسکانیا را برای بررسی متوقف کردند.

سرهنگ رسول فراهانی افزود: ماموران این یگان حین بررسی به یکی از مسافران اتوبوس مشکوک شدند که در بازرسی از مسافر مورد نظر و وسایل همراه او یک کیلوگرم حشیش کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/ک

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.