شهردار قم مطرح کرد؛

استقبال از تجربیات دیگر شهر‌ها برای ارتقای مدیریت شهری

سقائیان نژاد گفت: در ارتقای مدیریت شهری و توسعه زیرساختها، از تجربیات دیگر شهر‌ها نیز استقبال می‌کنیم.

استقبال از تجربیات دیگر شهر‌ها برای ارتقای مدیریت شهریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم در یک‌صد و هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که با حضور شهردار و امام جمعه و اعضای شورای اسلامی شهرستان میانه از آذربایجان شرقی برگزار شد،گفت: تلاش شهرداری و شورای اسلامی شهر قم در جهت ارتقای خدمات به مردم است.

شهردار قم افزود: شورا و شهرداری در جهت تحقق اهداف خود در مدیریت شهری، تعامل خوبی با هم دارند، البته اگر از تجربیات مدیریتی دیگر شهر‌ها نیز مطلع باشیم می‌توانیم این خدمات را توسعه دهیم و موجب پیشرفت فعالیت‌های شورا شویم.

وی اظهار کرد: قطعا در ارتقای مدیریت شهری و توسعه زیرساختها، از تجربیات دیگر شهر‌ها نیز استقبال می‌کنیم، به ویژه آمادگی لازم را برای تعامل و بهره گیری از این تجربیات با شهرستان میانه داریم.

سقائیان نژاد بیان کرد: باید پارلمان‌ها و مجلس‌های محلی به خوبی تقویت شوند، ضمن اینکه می‌توان با اشتراک گذاری تجربیات، در کاهش هزینه‌ها نیز موفقیت‌های خوبی به دست آورد.

در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله محمدی امام‌جمعه شهرستان میانه عنوان کرد: تعامل و همراهی شورای اسلامی شهر قم با شهرداری می‌تواند الگوئی زیبا برای دیگر شهر‌ها در سطح کشور باشد.

مهدی میرزایی شهردار میانه نیز عنوان کرد: در جهت خدمت به زائران امام رضا (ع) در شهرستان میانه، رواقی ایجاد شده است و ما آمادگی لازم را برای ایجاد رواقی ویژه زائران حضرت معصومه (س) داریم.

وی تصریح کرد: با توجه به تجربیات مدیریت شهری در قم نیز آماده بهره گیری از مشاوره‌ها و خدمات شهرداری قم و افزایش تعاملات و حتی همراهی در جهت جذب سرمایه گذار هستیم.

انتهای پیام/الف

از تجربیات دیگر شهر‌ها استقبال می‌کنیم

برچسب ها: شهردار ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.