رئیس پلیس راه استان ایلام:

دستگاه هوشمند اعمال قانون جایگزین قبوض جریمه دستی می شوند

رئیس پلیس راه استان ایلام از مجهز شدن پلیس به دستگاههای هوشمند الکترونیکی اعمال قانون خبر داد.

دستگاههای هوشمند اعمال قانون، جایگزین قبوض جریمه دستی می شوندسرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ;گفت:به زودی دستگاههای هوشمند الکترونیکی اعمال قانون  ، جایگزین قبوض جریمه دستی خواهد شد.

او اظهار داشت: پس از مجهز شدن پلیس به این دستگاههای هوشمند، امکان ارائه اطلاعات غلط از سوی راننده وجود ندارد و معیار کار مامور، شماره پلاک خودرو و شماره ملی راننده است.

همتی زاده افزود : در این روش مامور با استفاده از دستگاه هوشمندی که در اختیار دارد می تواند از سوابق متناسب با تخلفات احتمالی گذشته راننده مطلع شود.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: شناسایی خودروهای مسروقه که تحت پیگیری مقامات قضائی و انتظامی هستند از دیگر قابلیت های مهم این دستگاه به شمار می رود.

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت : با وجود این دستگاهها هیچ گونه جرائم غیر واقعی برای هیچ خودرویی صادر نخواهد شد .

همتی زاده خاطرنشان کرد : در صورتی که راننده مرتکب تخلف شود ماموران پس از درج مشخصات و ثبت آن در دستگاه هوشمند در اختیار ،راننده را اعمال قانون کرده و همان لحظه پیامکی برای مالک خودرو ارسال خواهد شد و راننده از طریق ورود به سامانه راهور۱۲۰ که شناسه قبض و پرداخت در آن وجود دارد می تواند نسبت به پرداخت جریمه خود اقدام کند .

انتهای پیام/با

مجهز شدن پلیس راه ایلام به دستگاههای هوشمند الکترونیکی اعمال قانون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.