خبرنگاران برای نهادینه کردن فرهنگ صحیح مصرف آب در جامعه تلاش کنند

رئیس شرکت آب و فاضلاب خوی گفت:خبرنگاران برای نهادینه کردن فرهنگ صحیح مصرف آب در جامعه تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،سلطانعلی ولیزاده رئیس شرکت آب و فاضلاب خوی در جمع خبرنگاران با تبریک فرارسیدن روز خبرنگار گفت: خبرنگاری کار و حرفه‌ای حساس است که استعداد خاصی لازم دارد و هر فردی نمی‌تواند در این عرصه خدمت نماید و رابط بین مردم ومسئولین هستند.
 
او ادامه داد: خبرنگاران باید زبان گویای مسئولین و پیام رسان مردم به مسئولین باشند تا مردم و مسئولین بواسطه حضور خبرنگاران با همدیگر ارتباط صمیمی و قانون‌مند داشته باشند.
 
ولیزاده  افزود:خبرنگاران می‌توانند با فرهنگ سازی، صرفه جویی درمصرف آب را درجامعه نهادینه کنند.
 
او در ادامه گفت: آن‌ها می‌توانندخدمات دستگاه‌های اجرایی را با صداقت کامل به اطلاع آحاد مختلف مردم برسانند تا موجب رضایت مردم از مسئولین ودر نهایت رضایت مردم از نظام اسلامی گردد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوی با اشاره به بزرگترین پروژه شرکت آب وفاضلاب خوی گفت:با بهره برداری از (بزرگترین طرح اقتصاد مقاومتی سال) مدول شماره ۳ تصفیه خانه فاضلاب شهری با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال در سال ۹۸، تا سال ۱۴۱۵ هیچ گونه مشکلی در تصفیه فاضلاب شهری نخواهیم داشت.
 
او درادامه به آزمایشگاه‌های موجود در حوزه آب در شهرستان خوی اشاره کرد وافزود: کیفیت آب شرب شهر‌های شمال استان تحت کنترل آزمایشگاه آب شرکت آب و فاضلاب خوی بوده و این آزمایشگاه مجهز، آزمایشگاه معتمد استان و کشوری است.
 
ولیزاده گفت: خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی می‌توانند از حق انشعاب آب بصورت رایگان استفاده نمایند.
 
 در پایان مراسم رئیس شرکت آب و فاضلاب خوی با اهدای لوح تقدیر از زحمات خبرنگاران تجلیل به عمل آورد.
 
انتهای پیام/م
 

نشست خبری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.