استاندار فارس:

رسانه ها در راه ترویج فرهنگ دینی بکوشند

استاندار فارس گفت: رسانه ها در راه ترویج فرهنگ دینی بکوشند چرا که دشمن بر از بین بردن سرمایه دینی نظام که مردم هستند، تکیه دارد.

رسانه ها در راه ترویج فرهنگ دینی بکوشند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ، رحیمی استاندار فارس در نشست با خبرنگاران ضمن گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: این نشست ها باعث تعامل بیشتر خبرنگاران با دستگاه های اجرایی می شود.

او افزود: از مهم ترین وظایف رسانه ها ، روشن کردن افکار عمومی و بالا بردن سطح معلومات جامعه است که جز با خیرخواهی و صداقت مردم و برای مردم عملی نمی شود.

استاندار فارس تصریح کرد: برای اینکه به رسالت خود که افزایش آگاهی مردم و حفاظت از منافع عمومی و حراست از نظام است ، بپردازیم باید به یکسری مولفه ها توجه کنیم.

رحیمی با بیان این که وضعیت امروز جامعه را بشناسیم و تهدیدهای دشمن را بدانیم، افزود: امروز بیشتر تهدیدها از طریق رسانه ها بر علیه کشور و منافع ملی صورت می گیرد.

او تصریح کرد: عده ای به سمت دشمن گام بر می دارند که باید این موضوع را به عنوان یک آسیب شناخته و به نفع آن ها کار نکنیم.
استاندار فارس با بیان این که دشمن ، اعتماد مردم به مسئولان را هدف قرار داده و می خواهد این اعتماد را سلب کند اظهار کرد: ما باید آن را شناخته و خنثی کنیم و از ایجاد حس بی اعتمادی بکاهیم و اعتماد را به عنوان سرمایه اصلی کشور پاس بداریم.

رحیمی با بیان اینکه مردم و مسئولان با یکدیگر ارتباط نزدیک دارند، اضافه کرد: دشمن در پی فاصله بین مردم و مسئولان هستند و می خواهند نظام را ناپایدار جلوه دهند.

او افزود: دشمنان به دنبال این هستند که مردم را به نظام و کشور ناامید کنند و وظیفه خبرنگاران این است که امید و نشاط را در جامعه تزریق کنند و وحدت در کشور یک نقطه قوت است که جمهوری اسلامی بر آن تاکید می کند.

استاندار فارس با بیان این که خبرنگاران تهدید را بشناسند و آن را خنثی کنند گفت: مرز تخریب را بشناسند، پاک باخته باشند و طمع نان آن ها را از رسالتشان بر حذر ندارد.

او ادامه داد: یقین دارم که دسترسی نداشتن به اطلاعات، کمی درآمد، بیمه، امنیت شغلی و در اتهام قرار گرفتن از مشکلات خبرنگاران است.
استاندار فارس خطاب به خبرنگاران تصریح کرد: اگر چه انتظار چندانی ندارید ولی وظیفه خود می دانم این موضوعات را برای شما پیگیری کنم.
انتهای پیام/ب

صحبت های استاندار در نشست با خبرنگاران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار