چترایی: لیگ خوبی در وزنه‌برداری نداریم و اگر مبلغ قرارداد‌ها را بگوییم کسی باور نمی‌کند/ قول مدال در تایلند را نمی‌دهم

ملی پوش وزنه برداری کشورمان گفت: مبلغ قرارداد وزنه بردارن با تیم‌های لیگ برتری ناچیز است و اگر هم بگوییم کسی باور نمی‌کند.

مسعود چترایی ملی پوش وزنه برداری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شرایط اردوی تیم ملی اظهار داشت: در شهرستان نور اردوی خوبی داشتیم که مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون وزنه برداری با هم همکاری کردند تا تمرینات و اردوی خوبی را پشت سر بگذاریم. نیاز بود تا اردویی را با توجه به شرایط آب و هوایی تایلند که قرار است مسابقات جهانی را انجام دهیم، تجربه کنیم.

تمرین در جایی تکراری، افت روحی را در پی دارد

عضو تیم ملی وزنه برداری ایران درباره برگزاری اردو‌های تیم ملی در شهرستان‌ها گفت: وزنه برداری رشته‌ای است که تمریناتش بسیار طاقت فرسا است. اگر همیشه بخواهیم در جایی تکراری تمرین کنیم از نظر روحی ضرر می‌کنیم و همین امر می‌تواند عملکرد وزنه برداران را دچار افت کند. فضای تمرینی در شهرستان نور بهتر است و با توجه به شرجی بودن کشور تایلند تمرین در سطح آب خیلی به ملی پوشان حاضر در اردو کمک می‌کند.

در لیگ وزنه برداری چیزی به نام رقابت وجود ندارد

چترایی درخصوص قراردادی که با تیم ایران مال برای شرکت در لیگ برتر وزنه برداری امضا کرده است، گفت: شرایط لیگ وزنه برداری اصلا خوب نیست. در لیگ وزنه برداری فقط تیم بیمه رازی است که امسال با تغییر نام در لیگ شرکت می‌کند؛ و باید این نکته را گفت که در لیگ چیزی به نام رقابت وجود ندارد. برخی از تیم‌ها سال گذشته از ادامه لیگ کناره گیری کردند و حس رقابت در لیگ را احساس نمی‌کنیم.

اگر مبلغ قراردا‌ها را اعلام کنیم، کسی باور نمی‌کند

او ادامه داد: در لیگ وزنه برداری اسپانسر نداریم. البته قهرمانان المپیکی خودشان اسپانسر شخصی دارند، اما مبلغ قرارداد‌ها واقعا قابل گفتن نیست. اگر هم اعلام کنیم که مبلغ قراردادمان چقدر است، کسی باور نمی‌کند. به همین دلیل است که شخصی مثل علی هاشمی ۲ سال است که در لیگ با هیچ تیم قراردادی امضا نمی‌کند.  اگر لیگ پویایی نداشته باشیم این موضوع تاثیر خودش را در تیم ملی نشان می‌دهد.     

چترایی درباره کسب مدال در بازی‌های جهانی تایلند گفت: تمام تلاش مان را می‌کنیم، اما من قول مدال نمی‌دهم.


بیشتر بخوانید:

انوشیروانی: سکوت وزیر ورزش برای ما عجیب است/ اعتراضی به شخص علی مرادی نداریم

جلیلی: رکورد ملی پوشان در بازی‌های جهانی تایلند برای هفته اول لیگ وزنه برداری لحاظ می‌شود

اردوی تیم ملی وزنه‌برداری در مازندران برگزار می‌شود

بهرامی: برگزاری اردوی تیم‌های ملی وزنه برداری در خارج از تهران دستور علی مرادی است


انتهای پیام/

اظهارات مسعود چترایی درباره اردوی تیم ملی و لیگ وزنه برداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار