وزیر کشور وعده داد؛

عید ۹۹ پایان کار نوسازی مناطق سیل زده

وزیر کشور در سفر به شهرکرد گفت: نوسازی مناطقی که بر اثر سیل اخیر در کشور تخریب شدند تا عید سال آینده انجام می شود‌.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور امروز چهارشنبه ۱۶ مرداد ۹۸ در بدو ورود به شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری، ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار گفت: کار خبرنگاری باید جست و جوی حقیقت و دادن اطلاعات به مردم و بالا بردن سطح آگاهی‌های آنان برای مشارکت بیشتر در کار‌ها باشد.

وزیر کشور با اشاره به وضعیت بازسازی‌های پس از سیلاب‌های فروردین ماه در کشور گفت: قرار است تا آخر مرداد ماه جاری بخش بازسازی و تعمیر خسارت‌ها تمام شود.

رحمانی‌فضلی ادامه داد: قول ما برای نوسازی مناطقی که براثر سیل تخریب شدند مبتنی بر قول دستگاه‌ها‌ست که پیش‌بینی می‌شود تا عید سال آینده انجام شود.

او افزود: از نظر منابع مالی هیچ مشکلی نداریم و تامین شده، اما سطح خرابی‌ها زیاد بود که بحمدالله تقسیم کار خوبی صورت پذیرفت و استان‌هایی به عنوان استان معین جهت انجام کار مشخص شد.

او گفت: امید است خبرنگاران با خبر‌های موثق و با سرعت بالا و به موقع بتوانند نقش خود را به خوبی در جامعه ایفا نمایند.

رحمانی فضلی اضافه کرد: خبرنگاران باید رابطه مردم با دولت و حاکمیت را تسهیل و تنظیم کنند.

او افزود: وزارت کشور جشنواره‌ای را برای معرفی و تجلیل از خبرنگاران فعال در حوزه اطلاع رسانی سیل، ستاد هماهنگی اطلاع رسانی اقتصادی برگزار می‌کند.

حضور در شورای تأمین، شورای اداری، نشست ستاد اقتصاد مقاومتی و بازدید از پروژه‌های اقتصادی استان از برنامه‌های سفر دو روزه وزیر کشور به بام ایران است.

انتهای پیام/ف

خبرنگاران فعال در حوزه اطلاع رسانی سیل تجلیل می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.