توزیع ۵ هزار قطعه جوجه مرغ بومی بین مددجویان کمیته امداد در مازندران

قائم مقام کمیته امداد مام خمینی (ره) مازندران گفت: ۵ هزار قطعه جوجه مرغ بومی بین مددجویان ساکن در مناطق روستایی دارای شرایط نگهداری در استان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،ناصر اسکندری قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با اشاره به توزیع ۵ هزار قطعه جوجه مرغ بومی بین مددجویان ساکن در مناطق روستایی استان گفت: افزایش ماندگاری و توان تولید مرغ بومی، ایجاد اشتغال در میان علاقمندان این رشته، افزایش درآمد خانوار‌های روستایی، استفاده بهینه و جلوگیری از هدر رفت ضایعات کشاورزی از جمله اهداف اجرای این طرح بوده است.

اسکندری با تاکید بر توسعه پرورش مرغ‌های بومی افزود: در اجرای این طرح همزمان با تحویل جوجه‌های مرغ بومی، آموزش‌های لازم برای پرورش صحیح و تغذیه و واکسیناسیون توسط کارشناسان فنی و حرفه‌ای و جهاد کشاورزی شهرستان‌ها در ۷۵ روستا انجام شد.

او با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۵۱۵ فرصت شغلی برای مددجویان زیر پوشش ساکن در روستا ایجاد شد، افزود: از این تعداد ۱۴۵ طرح برای مددجویان ساکن درمناطق محروم اجرا شده است.

قائم مقام کمیته امداد مام خمینی (ره) مازندران گفت: طرح‌های اشتغال در بخش‌های کشاورزی، دامپروری، شیلات، صنایع دستی، صنعتی و خدماتی برای مددجویان اجرا شد.
انتهای پیام/س
 

اجرای طرح توزیع جوجه مرغ بومی بین مددجویان کمیته امداد در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار