۹ کشته و زخمی در تماشای صحنه تصادف

تماشای صحنه تصادف در محور زاهدشهر به فسا، حادثه شدیدتری با ۳ فوتی و ۶ مصدوم بر جای گذاشت.

۹ کشته و زخمی در تماشای صحنه تصادفعلیپوریان مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ شهرستان فسا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز اظهار کرد: ساعت ۱۸ و ۲۶ دقیقه بعد از ظهر امروز یک دستگاه نیسان سایپا با خودرو پراید در محور زاهدشهر به فسا تصادف کردند.

او اضافه کرد: ۲ نفر راکب موتورسیکلت و یک نفر عابر از لاین مخالف برای دیدن صحنه و جزئیات آن به صحنه نزدیک که خودروی پژو پارس با آن‌ها برخورد می‌کند و یک نفر فوت و ۸ نفر مصدوم می‌شوند.

علیپوریان گفت: برای امدادرسانی به مصدومان ۳ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شد.

مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ شهرستان فسا اضافه کرد: ۳ مصدوم این حادثه با آمبولانس‌های زاهدشهر، فدشکویه و نصیرآباد و ۵ مصدوم به وسیله اتوبوس آمبولانس پس از اقدامات درمانی اولیه پزشکی به بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) این شهرستان منتقل شدند که ۲ نفر از مصدومان به علت شدت جراحات در بیمارستان جان باختند.

شهرستان فسا در فاصله ۱۵۱ کیلیومتری شیراز قرار دارد.

۵ مصدوم در تصادف محور فسا-داراب

علیپوریان مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ شهرستان فسا اظهار کرد: همچنین در حادثه ای دیگر ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه امشب بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو ۲۰۶ روبروی روستای گل سرخ این شهرستان ۵ نفر مصدوم شدند.

او ادامه داد: پس از انجام اقدامات درمانی اولیه پزشکی، مصدومان حادثه برای ادامه درمان به بیمارستان حضرت، ولی عصر منتقل شدند.

مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ شهرستان فسا تصریح کرد: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه ۲ دستگاه امبولانس به محل اعزام شد.

انتهای پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار