فرمانده انتظامی استان همدان:

کشف بیش از یک تن انواع مواد مخدر دراستان همدان / انهدام ۱۲ باند سارقین

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف و ضبط یک ونیم تن انواع مواد مخدر در ۴ ماهه نخست امسال استان خبر داد.

کشف بیش از یک تن انواع مواد مخدر دراستان همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان در نشست خبری با اصحاب رسانه و به مناسبت روز خبرنگار با اشاره به گرامی‌داشت یاد شهدای رسانه و تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران جزو اقشاری هستند که بیشترین خدمت را برای پیشرفت و آبادانی کشور می‌کنند

او ادامه داد: آن‌ها مشکلات و نقاط ضعف را می‌بینند و به مسئولان انتقال می‌دهند و در برخی مواقع با تحقیقاتی که انجام می‌دهند، راهکار‌های خوبی ارائه می‌دهند

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان ادامه داد: در عصر ارتباطات، نقش خبرنگاران به عنوان ابزار اطلاع رسانی مؤثر و اساسی است و نقش رسانه در راستای فرهنگ سازی و کاهش تخلفات، بسیار مؤثر و ستودنی است.

کامرانی صالح با اشاره به کشف یک و نیم تن انواع مخدر در ۴ ماهه نخست امسال، اظهار داشت:این کشفیات نتیجه انهدام ۳۱ شبکه تهیه و توزیع مواد مخدر بود.

سردار کامرانی با اشاره به اینکه امروز دشمنان در حوزه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جنگ روانی را ه انداخته است، ادامه داد:، اما در برابر این همه دشمنی و تهدید‌ها  رهبر معظم انقلاب  با سخنان خود آرامش را در جامعه برقرار کرد.

او بیان کرد: در این خصوص رسانه‌ها درایجاد امید آفرینی به جامعه نقش موثری دارند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت بیش از ۱۱۲ هزار تماس عملیاتی داشتیم که نسبت به مشابه ۴ ماهه پارسال ۴ درصد افزایش داشتیم.

او خاطر نشان کرد: بیش از ۵ هزار نفر از سرایداران و نگهبانان ساماندهی شدند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه  حدود ۲ تن مواد مخدر کشف و ضبط شد افزود: بیش از ۳ هزار معتاد متجاهر دستگیر شدند.

کامرانی صالح افزود: ۱۲ باند سارقین متلاشی شدند و ۹۰ نفر نیز در این باره دستگیر و به مراجع قانونی ارجاع شدند.

او با اشاره به اینکه در ماهه نخست امسال ۱۰۰ عملیات متعدد در حوزه نیروی انتظامی انجام شده است اظهار داشت: ۱۵۰۰ نفر در حوزه قاچاق کالا  دستگیر شدند که ارزش ریالی این قاچاق ۹۴ میلیارد تومان بوده است.

کامرانی صالح بیان کرد: در حوزه شورای ترافیک هم امسال حدود ۶۶ میلیون تردد در راه‌های ارتباطی داشتیم که  در این زمینه افزایش چشمگیربوده است.

او گفت: باید صدور ۱۵ هزار گذر نامه ادامه داد: در این مدت از سال  ۱۳ هزار گواهی نامه  نیز صادر شده است.

انتهای پیام/ج

انهدام ۱۲ باند سارقین در استان همدان 

 

 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.