بسته اخبار حوادث امروز ۱۷ مرداد ماه ۹۸؛

کشف یک کیلوگرم هروئین/دستگیری سارق منزل/کشف دارو غیر مجاز

مهم‌ترین حوادث امروز ۱۷ مرداد ماه ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،  مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه (۱۷ مرداد ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف یک کیلوگرم هروئين در سراوان

احداله احدی رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان در پی دریافت گزارش مردمی از فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در سطح استان مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.
 
این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران انتظامی با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند افزود: پس از تعقیب و مراقبت انجام شده توسط ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر خودرو دنا متهم در بخش سراوان شهرستان رشت شناسایی و متوقف شد.
او افزود: در بازرسی از خودرو مورد نظر یک کیلوگرم موادمخدر از نوع هروئین کشف و متهم ۴۰ ساله دستگیر شد.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان در پایان از شهروندان خواست، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
سارق منزل در آستارا دستگير شد
سرهنگ محمد نمازی رمانده انتظامی آستارا گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان آستارا، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پلیس پس از انجام تحقیقات میدانی یک متهم را در پرونده‌ها شناسایی کردند افزود: با هماهنگی قضائی متهم ۲۶ ساله در منزلش دستگیر شد.
او گفت: در بررسی فنی پلیس متهم به ۵ فقره سرقت منزل در شهرستان آستارا اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی آستارا در پایان گفت: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

بیش از ۳۶ هزار عدد دارو و عرقی‌جات غیرمجاز در لنگرود کشف شد

سرهنگ مجید نیکوئی فرمانده انتظامی لنگرود گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فروش انواع دارو‌های غیرمجاز توسط فردی در شهرستان لنگرود، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند و مشخص شد فرد مورد نظر دارو‌های غیرمجاز را در منزلش نگهداری می‌کند.
وی بیان داشت: پس از هماهنگی قضائی ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از این مکان ۲۵ هزار و ۲۲۰ عدد قرص‌های لاغری، چاقی و نیروزا غیرمجاز، ۹ هزار بطری عرقی‌جات غیربهداشتی، هزار و ۴۰۰ عدد قرص ترامادول، ۲۰ عدد قرص متادون، ۳۶۱ قوطی اقلام رژیمی غیرمجاز، ۴۷۴ گرم تریاک و ۳ عدد آلات و اداوت استعمال موادمخدر کشف کردند.
 
فرمانده اننتظامی شهرستان لنگرود در پایان با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش دارو‌های کشف شده در مجموع بالغ بر ۴ میلیارد ریال است تصریح کرد: متهم ۳۶ ساله پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.
انتهای پیام/آ

بسته حوادث امروز گیلان

برچسب ها: مواد مخدر ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.